| کد خبر: 172009 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد؛

◄ نظارت دقیق، تقویت و ارتقا کیفیت ساخت‌وسازها درمازندران

در نشست هیات‌رئیسه نظام‌مهندسی استان مازندران بر تعامل و همدلی بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقا کیفیت ساخت‌وسازها تاکید کرد.

تین نیوز

در نشست هیات‌رئیسه نظام‌مهندسی استان که با حضور رستمی مدیرکل رسیدگی به عملکرد و حقوق شهروندی و هیات همراه در اداره‌کل راه و شهرسازی استان برگزار شد ضمن تاکید بر تعامل و همدلی بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقا کیفیت ساخت‌وسازها تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، عبداله بهادری در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های هیات‌رئیسه نظام‌مهندسی استان با تاکید بر تعامل و همکاری‌های بیش‌ازپیش دو مجموعه از اجرایی شدن برنامه‌های راهبردی در سازمان نظام‌مهندسی ابراز خشنودی کرد.

بهادری ضمن تاکید بر نظارت دقیق در فعالیت‌های ساختمانی و عمرانی تسریع کرد: نظارت دقیق، تقویت و ارتقا کیفیت ساخت‌وسازها در مازندران حاصل همدلی و تعامل این دو مجموعه است.

وی گفت: استفاده از مهندسان باتجربه و مجرب می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های ساختمانی و همچنین مصرف بهینه مصالح و امکانات موثر باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: نظام‌مهندسی، بزرگ‌ترین تشکل مهندسی کشور است و به علت اهمیت موضوع زیرساخت‌ها و ساختمان و ارتباط آن با آحاد جامعه از اهمیت ویژه برخوردار است.

در ادامه این نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص نحوه اجرای بخشنامه‌های ابلاغی وزیر راه و شهرسازی و شیوه اقدام آن و تعامل با نظام‌مهندسی استان به‌عنوان نمایندگان ۳۵۰۰۰ عضو مجموعه و هم‌چنین عملکرد مطلوب نظام توضیحاتی را ارائه کردند.

علی‌نیا رئیس سازمان نظام مهندس استان نیز در این نشست در خصوص مشکلات موجود در نظام ارجاع قبلی و شیوه ارجاع توضیحاتی ارائه و عنوان کرد: ارتباط مالی مالک با نظام‌مهندسی کاملا قطع‌شده و معرفی مهندسی از طرف نظام‌مهندسی انجام نمی‌شود.

رستمی مدیرکل رسیدگی بر عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام‌گرفته از همراهی، همدلی و تعامل خوب نظام‌مهندسی استان با اداره‌کل راه و شهرسازی یادکرد و افزود: بخشنامه‌های ابلاغی وزیر راه و شهرسازی در وزارتخانه با تحویل پروانه اشتغال از سوی مدیران ستادی اجرایی شد.

وی یادآور شد: در راستای عملیاتی کردن بخشنامه‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی وزیر برای آنکه اجرای آن با مشکل مواجه نشود می‌بایست توسط نظام‌مهندسی آسیب‌شناسی شده تا شاهد بروز کمترین مشکل و تنش در جامعه مهندسین باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.