| کد خبر: 171227 |

◄ بیش از 8 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های راهداری اردبیل

اجرای پروژه‌های راهداری با بیش از هشت میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان اردبیل در حال اجرا است.

تین نیوز

در سال جاری بیش از هشت میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان اردبیل صرف روکش آسفالت، لکه‌گیری و حذف نقاط حادثه‌خیز می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل،  رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل با اعلام این خبر افزود: یک‌دهنه پل عابر پیاده به طول 36‌متر، ارتفاع تا عرشه 5.5 متر، وزن سازه 28 تن و با صرف اعتباری بالغ‌بر 250 میلیون تومان احداث و راه‌اندازی شده است که هدف از اجرای این طرح ارتقای ایمنی عابرین پیاده و گذر راحت اهالی روستای قاسم قشلاقی بوده است.

علی دشتی، به اجرای پروژه روکش و لکه‌گیری آسفالت بزرگراه اردبیل تا سه‌راهی سرعین اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه با تامین دومیلیارد تومان اعتبار در حال اجراست که بیش از 90‌درصد این پروژه عملیاتی و اجرایی شده است.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل مشخصات این پروژه را یادآور شد و گفت: 50‌هزار مترمربع لکه‌گیری و حدود هشت کیلومتر روکش آسفالت از محل اعتبارات ملی هزینه شده تا زمینه بهبود تردد هم‌وطنان و مسافران در این مسیر گردشگری به‌خوبی فراهم آید.

دشتی در موردترمیم پل سه‌دهنه الماس نیز افزود: با توجه به این‌که دودهنه از این پل ترک برداشته و نیاز به ترمیم دارد قرار است از محل اعتبارات ملی و با صرف 300‌میلیون تومان با استفاده از مواد نانو بهسازی و ترمیم این پل‌ها به انجام برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.