| کد خبر: 163345 |

60 هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی جابجا شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی25 اسفندماهتاکنون 60 هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیرهای درون و برون استانی جابجا شده اند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی /25 اسفندماه/ تاکنون 60 هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیرهای درون و برون استانی جابجا شده اند.

​به گزارش تین‌نیوز، عبدالحسین علی اکبری افزود: برای جابجایی این تعداد مسافر، پنج هزار و 300 سفر درون و برون استانی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در آذربایجان غربی بیش از سه هزار دستگاه انواع وسایل نقلیه مسافربری فعالیت دارند که شامل 600 دستگاه اتوبوس، یکهزار و 60 دستگاه مینی بوس و یکهزار و 500 دستگاه سواری است.

وی اظهار کرد: افزون بر 80 درصد اتوبوس های فعال در آذربایجان غربی را ناوگان ویژه و VIP تشکیل می دهد.​

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون تغییر خاصی در خصوص جابجایی مسافر نسبت به سال گذشته نداشته ایم ولی پیش بینی می کنیم در ادامه طرح نوروزی امسال مسافر بیشتری توسط ناوگان جابجا شود.

علی اکبری گفت: کیفیت ارائه خدمات توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در استان به صورت مستمر بررسی می شود تا مشکلی برای جابجایی مسافران ایجاد نشود.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.