| کد خبر: 138610 |

بیست‌وچهارمین آزمون تأسیس شرکتهای حمل‌ونقل بین‌المللی کالا برگزار گردید.

بیست‌وچهارمین آزمون تاسیس شرکتهای حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای کالا بابرنامه ریزی دقیق وبا نظارت کامل به صورت متمرکز در ساعت 8 صبح روز جمعه 23 تیرماه در محل دبیرستان البرز تهران برگزار شد.

تین نیوز

بیست‌وچهارمین آزمون تاسیس شرکتهای حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای کالا بابرنامه ریزی دقیق وبا نظارت کامل به صورت متمرکز در ساعت 8 صبح روز جمعه 23 تیرماه در محل دبیرستان البرز تهران برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای رضا نفیسی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی این سازمان با بیان این خبراظهار داشت: تعداد ثبت‌نام کنندگان واجد شرایط در آزمون به تعداد 891 نفر بودند که 647 نفر در آزمون شرکت نمودند. از این تعداد دو سوم را آقایان و یک‌سوم را بانوان تشکیل می‌دادند .  55 درصد از متقاضیان دارای مدارک کارشناسی و بالاتر وسایرین دارای مدرک کاردانی و دیپلم بودند. وی افزود : بیشترین تعداد متقاضیان تأسیس شرکتهای حمل ونقل بین المللی کالا مربوط به استان تهران با قریب به 55 درصد و خراسان رضوی با قریب به 23 درصد متقاضیان و بعد از آن استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان ، مجموعاً 14 درصد متقاضیان را تشکیل می‌دادند. لازم به ذکر است از استانهای چهارمحال و بختیاری، کرمان و کرمانشاه، برای تاسیس شرکت تقاضایی واصل نشده بود.

وی تاثیربرگزاری آزمون ‌ها را درافزایش بهره وری بخش حمل‌و نقل بین المللی وترانزیت بسیارمهم ارزیابی کرد واستقبال روبه رشد داوطلبان ومتقاضیان تاسیس شرکت ‌های حمل‌ونقل بین‌المللی رابیانگر توجه فعالان حرفه‌ای و ورود کشور به عرصه‌های رقابتی منطقه ای وبین‌المللی دانست .

این گزارش می افزاید : پس از برگزاری آزمون، به روال ادوار گذشته، فرم نظرسنجی در تارنمای آزمون جهت دریافت کلیه نظرهای متقاضیان، بارگذاری گردید. نتایج این آزمون طی دو هفته آتی ، اعلام می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.