| کد خبر: 138067 |

ارزیابی کیفی پیمانکاران پروژه‌های راهسازی

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به ارزیابی کیفی پیمانکاران پروژه‌های راهسازی گفت:مدیران باید در ارزیابی فعالیت پیمانکاران بر سطح کیفی پروژه‌ها دقت نظر داشته باشند.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به ارزیابی کیفی پیمانکاران پروژه‌های راهسازی گفت:مدیران باید در ارزیابی فعالیت پیمانکاران بر سطح کیفی پروژه‌ها دقت نظر داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:به گزارش مهر داود کشاورزیان با اشاره به ساماندهی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی گفت:امور مربوط به سرمایه‌گذاری در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی این سازمان با نگرش حمایتی از سرمایه‌گذاران تسهیلاتی در زمینه روان سازی و صدور موافقت اصولی در حداقل زمان ممکن انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت رعایت قوانین و مقررات در اجرای وظایف و مسئولیت‌های تعیین شده در سازمان راهداری، از مسئولان و مجریان خواست تا درانجام امور پیمانی خود از حدود قانونی عدول نکرده و با شفافیت و شجاعت عمل کنند و در برگزاری مناقصات یا در صورت نیاز به  ترک تشریفات حدود قانونی را کاملاً رعایت وشفاف سازی لازم را انجام دهند.

کشاورزیان درخصوص حساسیت سازمان در انتخاب پیمانکاران نیز افزود: مدیران و کارشناسان می بایست همواره در ارزیابی فعالیت پیمانکاران بر سطح کیفی و نحوه انجام پروژه ها دقت نظر  داشته باشند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ادامه از برنامه جدید سازمان در راستای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی و واگذاری یکپارچه فضای تبلیغاتی شریان‌های استان‌های کشور خبر داد و افزود: با اقدامات وبرنامه‌های تدوین شده وتلاش درجذب سرمایه گذاری در فضاهای تبلیغاتی پیش‌بینی می شود در سال جاری  درآمداین بخش افزایش چشم‌گیری یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از با اشاره به آغاز ساخت ۵۰ پاسگاه پلیس‌راه متحدالشکل در کشور از سال گذشته افزود: تاکنون ساخت ۲۵ باب از آن‌ها به اتمام رسیده و به‌زودی پس از عملیات محوطه‌سازی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.