| کد خبر: 138367 |

به گزارش تین‌نیوز:

◄ تلاش راهداری اردکان برای اسقرار برندهای معتبر

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در دیدار با فرماندار شهرستان اردکان، گفت: در صدد هستیم تا بتوان برندهای معتبری را در شهرستان اردکان مستقر کنیم.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در دیدار با فرماندار شهرستان اردکان، گفت: در صدد هستیم تا بتوان برندهای معتبری را در شهرستان اردکان مستقر کنیم.

به گزارش تین‌نیوز، محسن صادقیان با هیئت همراه، متشکل از معاونین فنی و بهره‌برداری، حمل‌ونقل و راهداری، در محل فرمانداری اردکان با فرماندار این شهرستان دیدار و به بررسی مسائل و مشکلات حوزه حمل‌ونقل و راهداری این شهرستان پرداخت.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، در جریان این نشست، بر مبحث خدمات دهی اتوبوس‌ها در ناوگان حمل‌ونقلی این شهرستان تاکید و عنوان کرد: ان‌شالله بتوان در یک ماه آینده برندهای معتبری را در شهرستان اردکان مستقر نماییم تا وضعیت خدمات دهی به مردم شریف اردکان، وضعیت مطلوب‌تری پیدا کند.

صادقیان در این نشست، با حضور فرماندار اردکان به بررسی مسائل و مشکلات پروژه های تبصره 55 و راه روستایی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد اجرای پروژه‌های بسیار خوبی در این شهرستان باشد.

فرماندار شهرستان اردکان نیز در ادامه این نشست، ضمن تشکر از مدیرکل راهداری و حمل‌ نقل جاده‌ای استان یزد، موارد مختلف مرتبط با حوزه حمل‌ونقل و راهداری را مورد بررسی قرار داد و به تصویب پروژه اجرای ورودی اردکان در محدوده روستای ترک آباداشاره کرد و گفت: به‌زودی با بستن قرارداد با پیمانکار از طرف اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد و هم‌چنین تامین اعتبار از سوی اداره کل مذکور و فرمانداری این شهرستان، این پروژه به اجرا در خواهد آمد که نقش موثری در تسهیل رفت و آمد ساکنان روستای ترک آباد و  زیباتر شدن ورودی شهرستان اردکان خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.