| کد خبر ۳۰۹۶۶۳
کپی شد

وفاداری و کار تیمی رمز موفقیت در خدمت‌رسانی است

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: تعهد، سختکوشی، وفاداری، تعلق خاطر سازمانی، فسادستیزی و مسئولیت پذیری از مهمترین شاخصه های فرهنگ سازمانی در این سازمان به شمار می روند.

وفاداری و کار تیمی رمز موفقیت در خدمت‌رسانی است
تین نیوز |

 رضا اکبری در نشست شورای اداری این سازمان که به صورت ویدیوکنفرانسی با حضور مدیران کل و معاونین استانی و رؤسای ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان های کشور برگزار شد، اظهار کرد: وفاداری و احساس تعلق سازمانی از مهمترین شاخصه ها و ملاک هایی است که موجب می شود مأموریت و رسالت کاری خود را به نحو مطلوب انجام دهیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، اکبری  با تاکید بر این که مدیران باید سفیران فرهنگ سازمانی باشند، افزود: برخورداری از روحیه کار تیمی و احساس مسئولیت، همسویی اهداف فردی و سازمانی، پرهیز از سلیقه گرایی، ثبات و پایداری در برابر مشکلات، مشارکت فعال و داوطلبانه در انجام فعالیت ها موجب تحقق ارزش های سازمانی و انتقال آنها می شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان خاطرنشان کرد: مدیران کل استان ها و رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان های کشور می توانند با وجود محدودیت منابع اعتباری و با برخورداری از توانمندی مدیریت فعالیت ها، کارهای بزرگی را خلق کرده و از فرصت مدیریت به نحو مطلوب در مسیر خدمت رسانی به مردم بهره ببرند.

اکبری، فعالیت کاری در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به عنوان سازمانی خدمات رسان و امدادرسان را به منزله ایفای نقش در حفظ ایمنی و سلامت هموطنان دانست و جابه جایی مسافران در ایام سفرهای اربعین حسینی و تأمین کالای اساسی مورد نیاز هموطنان در جریان جنگ ۱۲ روزه را از مصادیق خدمات رسانی بهینه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در سایه تحقق نهضت کار دسته جمعی آن هم با وجود محدودیت ها و در شرایط دشوار کاری برشمرد.

وی تأکید کرد: مدیران استانی و شهرستانی با اجرای متعهدانه و دلسوزانه وظایف همراه با احساس مسئولیت در قبال ایمنی و حفظ حریم راه ها، اجرای عملیات راهداری، سهولت در تردد کاربران جاده ای و خدمتگزاری به هموطنان، می توانند سهم و نقش خود را به درستی در تحقق اهداف سازمانی ایفا کنند.

معاون وزیر و رئیس سازمان، توجه به منابع درآمدی، مقابله با تخلفات و توجه به موضوع سلامت مالی و اداری، رسیدگی به مشکلات اصناف، شرکت ها و رانندگان فعال در حوزه حمل ونقل عمومی، ارتقاء ایمنی راه ها و کاهش سوانح و تلفات جاده ای، احصاء و رفع نواقص جاده ها و برقراری گشت های راهداری را جزو وظایف و اولویت های کاری مدیران استانی و شهرستانی برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.