| کد خبر: 256102 |

لکه گیری آزاد راه زنجان قزوین آغاز شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زنجان از آغاز لکه گیری هندسی آزادراه زنجان_قزوین با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

تین نیوز

سیدمهدی احمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زنجان عنوان کرد: به لحاظ اهمیت ایمنی آزادراه زنجان-قزوین و همچنین دوام و عمر طولانی این نوع لکه گیری، تصمیم بر این شد عملیات لکه گیری به روش هندسی انجام شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید مهدی احمدی، ادامه داد: در این خصوص اولویت اجرای عملیات مذکور در بزرگراه ها و آزادراه ها قرار گرفت که از کیلومتر ۳۵ آزاد راه زنجان _قزوین این عملیات آغاز شده است.

احمدی با عنوان این مطلب که بخشی از این پروژه تا کیلومتر ۲۹ تکمیل و بخش دیگر آن در دست انجام است، افزود: اعتباراختصاصی پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است که با اجرای این عملیات ضمن رفع خرابی های موجود از پیشرفت خرابی ها به لایه های زیرین و مابقی سطح رویه جلوگیری خواهد شد و رویه آسفالت بهسازی و سطح سرویس مناسبی به وجود خواهد آمد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زنجان گفت: تا به امروز ۶ کیلومتر از مسیر به طور متوسط روزانه با ۵۰۰ تن قیر لکه گیری شده و با پیگیری های صورت گرفته حداکثر تا ۳ ماه آینده پروژه به پایان می رسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از اولویت های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه های مواصلاتی استان است که این امر نیازمند لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای اصلی است که برای دسترسی به کیفیت مطلوب آسفالت در این محورها، از روش لکه گیری هندسی که دارای ترکم پذیری بالای ۱۰۰ درصد، پخش آسفالت در یک طراز صاف و منطبق با سطح جاده، ضخامت مناسب و قابل قبول و قیرپاشی با دقت بالا است، استفاده می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.