| کد خبر: 268706 |

رشد ۸۰ درصدی بهسازی و بازسازی خطوط ریلی در دولت سیزدهم

مدیرکل خط و سازه های فنی شرکت راه آهن از رشد ۸۰ درصدی بهسازی و بازسازی خطوط ریلی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: از شروع دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۴۵۰ کیلومتر خطوط ریلی بهسازی و بازسازی شد.

تین نیوز

مدیرکل خط و سازه های فنی شرکت راه آهن از رشد ۸۰ درصدی بهسازی و بازسازی خطوط ریلی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: از شروع دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۴۵۰ کیلومتر خطوط ریلی بهسازی و بازسازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روح اله تقی زاده مدیرکل خط و سازه های فنی شرکت راه آهن گفت: با بسیج منابع، تجهیزات و تکیه بر توان همکاران پرتلاش شرکت در مناطق و ستاد، از شروع دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۴۵۰ کیلومتر خطوط ریلی بهسازی و بازسازی شد.

وی افزود: مجموعه خطوط اصلی و فرعی راه آهن ۱۵ هزار کیلومتر بوده و نگهداری و حفظ و ارتقای آماده به کاری خطوط راه آهن، امری شبانه روزی و بدون وقفه است که بسته به شرایط فنی، شامل نگهداری جاری، بهسازی، بازسازی و نوسازی خطوط است.

تقی زاده ادامه داد: این فرآیند بسته به ترافیک، عمر و … می بایست در زمان مشخص انجام شود و اگر هر کدام در زمان مناسب انجام نشود منجر به افزایش هزینه های نگهداری و کاهش کیفیت خطوط می شود.

مدیرکل خط و سازه های فنی شرکت راه آهن گفت: متأسفانه در دو دهه گذشته منابع کافی برای این انجام عملیات بهسازی و بازسازی خطوط، تأمین نشده و هر ساله بر تکالیف انباشته این حوزه اضافه شده است و علی رغم رشد خوب عملیات در سال های اخیر، تا جبران تکالیف انباشته سنوات گذشته، فاصله زیادی است و در صورت واگذاری منابع مورد نیاز، توان جبران بخش زیادی از این تکالیف وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت راه آهن، وی تأکید کرد: به دلیل اهمیت موضوع، انجام بهسازی و بازسازی در دستور کار جدی قرار گرفته و با برنامه ریزی و بسیج منابع و امکانات و تکیه بر توان همکاران شرکت راه آهن، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۴۵۰ کیلومتر خطوط ریلی بهسازی و بازسازی شد که نسبت به دوره قبل از آن رشد ۸۰ درصدی دارد.

مدیرکل خط و سازه های فنی شرکت راه آهن گفت: در حال حاضر علاوه بر کارگاه های نگهداری خط، بیش از ۱۰ کارگاه فعال بازسازی و بهسازی و یا جوش طویل خطوط، در سطح شبکه ریلی داریم که از زحمات همه عزیزان فعال در این عرصه از جمله کارگران و تکنیسین های زحمت کش، متخصصین حوزه ماشین آلات و تمامی همکاران در مناطق و ستاد تشکر می کنم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس ریلی 11 0

    باسلام
    اقای تقی زاده مدیر محترم واقعا شما چگونه می توانید دروغ به این بزرگی را بگوئید اولا که شما بایتس مطابق وظیفه سالی حداقل 800 کیلومتر بازسازی وبهسازی داشته باشید ثانیا لطف آمار سالهای گذشته را ارائه کنید بی آمار حرف نزنید بزرگترین بازسازی در دولت گذشته بازسازی خطوط لرستان بود به نظر حافظه ضعیفی دارید چون همان زمان معاون اداره کل خط بودید ضمنا شما دقیقا از دولت قبل در پست مدیریتی حضور پیدا کردید و معرفی شدید و قبل از آن اصلا مطرح نبودید چطور عملکرد خودتان را هم زیر سوال می برید واقعا حجم دروغ گوئی در این دولت ودراس آن راه آه رکورد ها را جابجا کرده است راه اهن چهار سال است اصلا قرارداد بازسازی و بهسازی نمی بندد و از محل قراردادهای نگهداری و با فشار به پیمانکاران نگهداری در حال رفع ورجوع کارها است با کمترین آمار
    اگر شما درست کار کنید که این همه خروج از خط و سانحه نخواهیم داشت واقعا شما مجموعه تخصصی ریلی را چی فرض کردید که این همه دروغ میگید
    خدا از سر تقصیرات همه ما بگذرد واقعا که راه آهن تحویل شما ها است.

  • بازنشسته راه آهن 6 0

    جناب آقای تقی زاده
    شما بر مسندی تکیه کرده اید که در سالهای نه چندان دور فرهیختگان ومتخصصینی چون آقایان رضا قلی رستمی ،مرحوم پزشکی،مرحوم حق دین،دکتر ذاکری ،دکتر محمدزاده،مهندس رشیدی و دیگر عزیزانی که اقلم افتادند نشسته بودند بایسته است اگر هم شرایط نشتن بر روی آن صندلی را نداشتید اما نشسته اید به احترام پیشینیان متخصص خود با صداقت و با تخصص رفتار کنید
    توصیه من به شما اینست که همراه جماعت فعلی راه آهن نشوید و حقایق را که نشان دهنده شرایط بد خط این روزهای راه آهن است را صادقانه بیان کنید.