| کد خبر: 261834 |

همکاری دولت و مجلس برای جبران کمبود و فرسودگی ناوگان هوایی و ریلی

نایب رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی ضمن مطلوب ارزیابی‌کردن خدمات دولت و وزارت راه برای سفرهای اربعین حسینی و سفرهای زیارتی ایام پایانی ماه صفر، گفت: کمبود و فرسودگی ناوگان هوایی و ریلی در تعامل مجلس و دولت جبران می‌شود.

تین نیوز

علی آذری عملکرد دولت و وزارت راه و شهرسازی در سفرهای اربعین و همچنین سفرهای ایام پایانی ماه صفر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: میلیون‌ها مسافر با مدهای مختلف حمل و نقلی از جمله ناوگان حمل و نقل عمومی، هواپیما، قطار و خودروهای شخصی برای اربعین حسینی به عراق و همچنین برای ایام پایانی ماه صفر به مشهد مقدس سفر کردند، با توجه به خدماتی که ارائه شد از دست‌اندرکاران در خصوص سفرهای یک ماه گذشته تقدیر و تشکر می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، نایب رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌ رضوی با بیان اینکه در سفرهای پایانی ماه صفر میزان رضایتمندی مردم از تردد در این استان مناسب ارزیابی شد، اضافه کرد: گزارش‌های تردد مسافران، اسکان آنها، موضوعات اجتماعی و فرهنگی در مشهد مقدس در این ایام گزارش‌های مثبتی است و همکاری همه دست‌اندرکاران با استانداری استان نیز همکاری مناسبی بود.

آذری در تشریح میزان رضایتمندی از تردد بخش‌های مختلف جاده‌ای، هوایی و ریلی، گفت: عملکرد راهداری در تردد زائران به نظر مناسب‌تر از سایر بخش‌های حمل و نقلی بود.

وی ادامه داد: کمبود و فرسودگی ناوگان هوایی و همچنین کمبود و فرسودگی ناوگان ریلی و ضرورت نوسازی آنها باید اولویت باشد که در این موضوع، دولت سیزدهم تلاش‌های مضاعفی را در دستور کار دارد.

آذری تصریح کرد: مجلس و دولت باید هرچه سریع‌تر در خصوص جبران کمبودها و فرسودگی ناوگان هوایی و ریلی اقدام کنند و در این حوزه مجلس آماده همکاری هر چه بیشتر است.

نایب رییس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: بهسازی جاده‌های منتهی به مشهد مقدس از مدت‌ها پیش آغاز شده بود که در سفرهای روزهای پایانی هفته شاهد اثرات مطلوب بهسازی‌ها در تسهیل سفرهای جاده‌ای بودیم.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.