| کد خبر: 258649 |

◄ پاسخ شرکت حمل و نقل ریلی رجا به خبر مرگ یکی از کارکنان این شرکت

به دنبال درج خبری با عنوان « مرگ دردناک یکی از کارکنان با سابقه رجا به علت قطع همکاری این شرکت با وی » روابط عمومی و امور بین الملل شرکت حمل و نقلی رجا این خبر را تکذیب کرد.

تین نیوز

به دنبال درج خبر « مرگ دردناک یکی از کارکنان با سابقه رجا به علت قطع همکاری این شرکت با وی »،  روابط عمومی و امور بین الملل شرکت حمل و نقلی رجا این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش تین نیوز، متن جوابیه شرکت حمل و نقلی رجا به شرح زیر است:

« مدیرعامل محترم شبکه خبری تحلیلی تین نیوز

با سلام و احترام؛

در پاسخ به مطلب مندرج در سایت خبری تین نیوز در روز دو شنبه تاریخ 19 تیر 1402 کد خبر 258575  با تیتر: «مرگ دردناک یکی از کارکنان با سابقه رجا به علت قطع همکاری این شرکت با وی»، توضیحات زیر ارسال می شود؛ خواهشمند است متن پاسخ ذیل مطابق ماده 23 قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در آن رسانه درج شود:

ضمن طلب آمرزش و مغفرت واسعه از درگاه الهی برای مرحوم مغفور قدرت صدیق و عرض تسلیت به خانواده وی و ابراز تاسف از اتفاق پیش آمده، قابل ذکر است که مرحوم قدرت صدیق از کارکنان خدوم، زحمتکش و با سابقة شرکت های راهبری خدمات مسافری بوده که سوابق مندرج در پرونده پرسنلی ایشان، گواه این مطالب است و از سال 1381، صنعت ریلی در حوزه مسافری از تلاش ها و زحمات ایشان در راستای ارائه خدمت به مسافران بهره برده است. شامگاه روز حادثه نیز طبق برنامه از پیش تعیین شده، مقرر شده بود که متوفی با قطار شماره 380 ساعت 23:59 در مسیر تهران مشهد به عنوان مامور خدمات سیر انجام وظیفه کند؛ بنابراین موضوع مطرح شده با مضمون اخراج ایشان، صحت نداشته و قابل پیگیری قانونی است.

انتظار می رود آن رسانه به عنوان یک شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل کشور، قبل از انتشار هرگونه خبر، از صحت اطلاعات و اعتبار منبع خبری اطمینان لازم را حاصل کرده، سپس اقدام به انتشار اخبار کند تا از بازنشر اخبار کذب در فضاهای مجازی و رسانه های غیر رسمی که موجب تشویش اذهان عمومی می شود جلوگیری کرده، همچنین مورد سوءاستفاده رسانه های معاند برای دروغ پراکنی قرار نگیرد.

بدیهی است این شرکت حق خود در پیگیری پرونده در مراجع قضائی را محفوظ نگه می دارد. »

تصویر جوابیه در ادامه آمده است:

نامه جوابیه رجا در مورد مرگ یکی از کارکنان

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 3 3

    پس علت فوت ، حادثه بوده ست

  • ناشناس 1 5

    چه بی شرم و چقدر قبیح ؟!

  • راشدی 4 7

    این که نشد جواب آقای بختیاری .... سری دوم که اومدی شرکت چقدر از فک و فامیل ها و دوست آشنا هات آوردی پست دادی چقدر هم با توصیه کسانی که تو رو گذاشتن تو این پست استخدام کردی آقای بختیاری الم یعلم به آن الله بری ......

  • ناشناس 2 7

    وقتی تکذیب می کنند یعنی واقعیت داره