| کد خبر: 233450 |

◄ بن ریل، به ایستگاه تبریز رسید

به گفته مهندس اصغر وفاجو مدیرعامل محترم شرکت بن‌ریل ، قطارهای ۴ ستاره سروش این شرکت در مسیر تهران - تبریز بر روی سیستم فروش ناوگان ریلی مسافری راه آهن ج.ا.ا قرار گرفت.

تین نیوز

به گفته مهندس اصغر وفاجو مدیرعامل محترم شرکت بن‌ریل ، قطارهای ۴ ستاره سروش این شرکت در مسیر تهران - تبریز بر روی سیستم فروش ناوگان ریلی مسافری راه آهن ج.ا.ا قرار گرفت.

شرکت بن ریل به عنوان تنها شرکت دارنده گواهینامه ۴ستاره کیفیت از راه آهن آلمان، پیش از این نیز به عنوان یکی از فعال‌ترین و محبوب‌ترین شرکت های ریلی مسافری کشور مطرح بوده و با دارا بودن ناوگان جوان خود، فعالیت خود را در مسیر تهران - تبریز آغاز کرده است.

بن ریل که به عنوان دومین شرکت بزرگ حمل و نقل ریلی در ایران شناخته می‌شود، در مسیر‌های تهران-مشهد، تهران-اهواز، تهران-خرمشهر، تهران-بندرعباس، تهران-کرمان، مشهد-زنجان، مشهد-قم، مشهد-همدان، مشهد-اهواز،  مشهد-کرمان و بالعکس سالانه نزدیک به ۲میلیون مسافر را در سطح کشور جابجا می‌کند.

بن ریل با راه اندازی قطار سروش در مسیر تهران-تبریز هم اکنون در ۱۱ مسیر و به صورت رفت و برگشت آماده خدمت رسانی بیشتر به هموطنان عزیزمان می‌باشد.

 سروش بن‌ریل از جمله قطارهای کوپه ای ۴ تخته می باشد و امکان سفر با قطارهای امن و استفاده از امکانات ایده آل را فراهم نموده است. مهمانداران مجرب قطارهای سروش در طول سفر با چای، آب معدنی و بسته‌های تنقلات از مسافران پذیرایی می‌کنند.

بن ریل

 به طور کلی، امکانات ارائه شده در قطار سروش بن‌ریل، عبارتند از:

▪︎ ارائه تنقلات، چای، آب معدنی

▪︎سیستم صوتی و تصویری

▪︎سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

▪︎یخچال، ماکروفر در سالن

▪︎ارائه ویلچر برای استفاده مسافران با مشکلات جسمی و سالمندان

همچنین در این قطارها غذای گرم ایرانی ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که کلیه قطارهای شرکت بن ریل به منظور پاسخگویی به تقاضای مسافران عزیز و فراهم آوردن امکان سفرهای ضروری و ایمن برای همه هموطنان، از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا نسبت به آماده سازی قطارها اقدام نموده است. در فرایند آماده سازی قطارها، دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای جهت رعایت بهداشت محیط، موادغذایی و حفظ سلامت کارکنان و مسافران قطارهای بن ریل در حال اجرا است.

 زمان حرکت قطار سروش بن‌ریل از تهران به مقصد تبریز همه روزه ساعت ۱۹:۲۵ و از تبریز به مقصد تهران همه روزه ساعت ۱۹:۳۰ خواهد بود.

 همچنین قطار سروش بن‌ریل در ایستگاه اصلی شهرهای تهران، کرج، قزوین، زنجان، میانه، مراغه و تبریز توقف خواهد داشت.

 هموطنان برای آگاهی از قیمت و تهیه بلیت می توانند به آژانس‌های فروش بلیت قطار سراسر کشور و یا سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معتبر فروش بلیت و همچنین به وب سایت بن‌ریل به آدرس WWW.BONRAILCO.IR مراجعه نمایند.

 هموطنان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ۲۷۲۰-۰۲۱ تماس حاصل نمائید‌.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.