| کد خبر: 220507 |

ارایه بسته‌های حمایتی و اقتصادی راه‌آهن به مراکز تولیدی تخصصی

معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل شرکت راه‌آهن با اشاره به اهمیت راه‌اندازی نمایشگاه دائمی صنعت ریلی در کشور، گفت: این نمایشگاه می‌تواند محلی برای تبادل اطلاعات، بررسی مشکلات فنی و تعیین قیمت باشد.

تین نیوز

معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل شرکت راه‌آهن با اشاره به اهمیت راه‌اندازی نمایشگاه دائمی صنعت ریلی در کشور، گفت: این نمایشگاه می‌تواند محلی برای تبادل اطلاعات، بررسی مشکلات فنی و تعیین قیمت باشد.

به گزارش تین نیوز، نورالله بیرانوند، معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ضمن برشمردن اهمیت راه‌اندازی نمایشگاه دائمی صنعت ریلی در توسعه شبکه ناوگان حمل‌ونقل ریلی کشور، اظهار کرد: در هر نمایشگاهی یکسری دستاوردهای عام و یکسری دستاورد خاص وجود دارد. این نمایشگاه می‌تواند فضایی برای تبادل اطلاعات در حوزه ریلی باشد که طی آن، تعداد کثیری از شرکت‌های سازنده قطعات و تجهیزات ریل به همراه شرکت‌های مشاور فنی و اقتصادی آن حضور خواهند داشت.

بیرانوند با بیان اینکه نظام تدارکات و زنجیره تأمین قطعات و تجهیزات، پیش‌ازاین بیشتر به خرید خارجی متکی بوده و از نظم خوبی هم برخوردار نبوده‌ است، افزود: این موضوع باعث شد تا این نمایشگاه راه‌اندازی شود و در مرحله نخست، بستر لازم جهت تبادل اطلاعات بین این زیست‌بوم و این صنعت فراهم شود.

 معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: این نمایشگاه می‌تواند فضایی را فراهم کند تا تولیدکننده و مصرف‌کننده قطعات، اطلاعات به هنگام در زمینه نرخ ارز، مشکلات فنی و قیمت ردوبدل نمایند و در نهایت بتوانند در این بازار به تفاهم برسند.

وی تأکید کرد: البته شرکت راه‌آهن وظیفه رگلاتوری و تنظیم گری خودش را ایفا می‌کند و تلاش می‌نماید با ارائه بسته‌های مالی و اقتصادی، مراکز تولیدی تخصصی را حمایت کند.

بیرانوند به دیگر برنامه‌های شرکت راه‌آهن اشاره کرد و گفت: برنامه‌ای هم در بحث راه‌اندازی تست راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که مکمل این نمایشگاه است، در دست اقدام داریم. ضمن اینکه تفاهم‌نامه‌ای نیز با معاونت علمی ریاست جمهوری منعقد شده تا طی آن شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌هایی که در حوزه تحقیقات فنی هستند به این زنجیره بپیوندند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد خوشنودی 6 0

    به ظرفیت های علمی و پژوهشی داخل ِ خود ِ راه آهن و بدنه ی ریلی کشور! توجه کنید
    اینطور نیست که تصور شود در داخل بدنه ریلی کسی نه سواد دادن مشاوره دارد نه کار تحقیقاتی و علمی! حد اقل 10 کارشناس ارشد مهندسی از پنج دانشگاه برتر کشور! همین الان! در اداره کل راه آهن تهران! به زور و ضربِ سیاست بازی های مسئولین در حاشیه نگاه داشته شده اند! و چند دانشجوی دکترا از همین دانشگاهها!!! که برای سایر ساختارها مثل جهاد دانشگاهی و سازمانهای دیگر دارند کار دانشگاهی قابل اعتنای جدی تحقیقاتی انجام می دهند! راه آهنی هم هستند!( نه از آنها که با تلفن و سفارش و مدرک دیپلم کاردانش یکشبه مهندس و دکتر لقب می گیرند و می شناسیدشان، نه) نمی گذارند اسم آنها هم به گوش تان برسد! وقت دادن جایزه ی ایده برتر اسمشان را بیژنعلی صدا می زنند! و حکم شان را مخدوش دستشان می دهند! ...در سایت آموزش نوع استخدامی شان را روزمزد موقت ساعتی ! و آخرین مدرک تحصیای شان را سیکل! درج کی کنند( در حالیکه استخدام رسمی کشوری اند و مدرکشان ارشد مهندسی خواجه نصیر است)! اینها از چشم تان پنهان مانده اند! طرح ها و ایده هایشان بدستتان می رسد کمابیش اما...با نام ِ دیگران! مواظب جعل هویت متخصصان تان باشید! مرکز داده کاوی برای همین افتتاح شده برای ایجاد شفافیت ( شفافیت یعنی کشف دانش از دیتای درست و صحیح) در غیر اینصورت و زمانی که حتا هویت کارمند رسمی تان با مدارک تحصیلی واقعی و تایید شده، اینچنین مخدوش شود! و از قلم بیافتند! غریبه کمکی به شما نخواهد توانست که کرد...ظرفیتهای داخل را دریابید در کنار بدنه ی شریف کارگری ریلی، نخبگان و خبرگان هم وجود دارند...دریابیدشان