| کد خبر: 212568 |

قطار زنجان - تهران دوباره راه اندازی شد

مدیرکل راه آهن منطقه شمال‌غرب کشور گفت: یک رام از قطارهای مسافربری حذف شده زنجان - تهران از روز جاری/ یکشنبه/ دوباره راه‌اندازی شد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن منطقه شمال‌غرب کشور گفت: یک رام از قطارهای مسافربری حذف شده زنجان - تهران از روز جاری/ یکشنبه/ دوباره راه‌اندازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی خدایی افزود: استقبال کم مسافران از قطارهای زنجان ـ تهران به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان باعث حذف ۲ رام قطار در این مسیر شد.

به گفته وی، حذف این ۲ قطار به صورت مقطعی و موقت بود که امروز یک رام راه اندازی شد.

مدیرکل راه آهن منطقه شمال‌غرب کشور گفت: کاهش اشغال قطارهای مسافری در ماه مبارک رمضان موضوعی قابل پیش‌بینی بود که دوباره شاهد تردد مسافران از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی کشور هستیم.

خدایی ادامه داد: در حال حاضر روزانه ۲۳ رام قطار در این منطقه به طور میانگین ‭‭‭‭‭‭‭‭۴۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬ مسافر را جابه‌جا می‌کند که با حذف این قطارها، سهمیه مسافران آن در دیگر قطارهای مسافری لحاظ شد و مسافران به لحاظ تردد و جابه‌جایی مشکلی نداشتند.

وی به قطارهای مسافربری حذف شده زنجان به تهران اشاره کرد و افزود: قطار صبح ریل‌باس و ظهر جوپار زنجان – تهران است.

مدیرکل راه آهن منطقه شمال‌غرب کشور گفت: حذف قطارهای مسافری به دلیل کاهش مسافر در ماه مبارک رمضان در کل شبکه راه‌آهن کشور اعمال شد و فقط مربوط به این منطقه نبود.

خدایی تاکید کرد: مسافران در صورت داشتن شکایت و یا پیشنهاد، مورد را با شماره ۰۲۱۵۱۴۹ مطرح کنند و با دریافت شکایت کدی به مسافر داده شده و ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت به مساله رسیدگی و نتیجه اعلام می شود.

وی یادآوری کرد: علاوه بر این، مسافران می توانند با مراجعه به سایت راه آهن منطقه شمالغرب در بخش ارتباط با مسافر نظر، پیشنهاد و شکایت خود را ثبت کنند.

به گزارش ایرنا، راه آهن منطقه شمالغرب کشور مسافران مسیرهای قزوین، تاکستان، ابهر، خرمدره، زنجان، میانه را پوشش می دهد.

راه آهن منطقه شمالغرب کشور از تقسیمات کشوری جغرافیایی تبعیت نمی کند و راه آهن این منطقه در حوزه کاری و شبکه ریلی با حداقل ۶ استان در ارتباط است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.