| کد خبر: 212426 |

خروج قطار باری اسلامشهر-آپرین از ریل/خسارت و مصدوم نداشتیم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از خروج قطار باری در مسیر اسلامشهر-آپرین از ریل خبر داد و گفت: این حادثه خسارت و یا مصدومی نداشت.

تین نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از خروج قطار باری در مسیر اسلامشهر-آپرین از ریل خبر داد و گفت: این حادثه خسارت و یا مصدومی نداشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، منصور درجاتی  اظهار داشت: حادثه خروج قطار باری در مسیر اسلامشهر-آپرین خسارت و یا مصدومی نداشت.

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: سایت «آپرین» مکانی است، که شرکت راه آهن جمهوری اسلامی از آن برای سنجش سلامت قطارهای خود استفاده می‌کند و برخی مواقع مانورها حوادث رخ می‌دهد، که غیرقابل اجتناب است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: در این حادثه تعدادی از واگن‌های قطار باری از خط خارج شده است، اما به سرعت مأموران فنی راه آهن در محل حاضر شدند و تلاش برای بازگشایی مسیر ادامه دارد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد خوشنودی 6 0

    اساسا هیچ خطر یا سانحه ای نیست که قابل مدیریت و پیشگیری نباشد
    بزودی و با افزایش دما، مشکلاتی نظیر اعوجاج خطوط رخ خواهند داد
    سرقت های ریلی، امان ایمنی ریلی را بریده است
    در مدیریت ریسک، هرگز روی شانس و بخت و اقبال نمی توان کمترین حسابی باز کرد چرا؟ چون به همان اندازه که احتمال می رود یک واگن خالی در مانور و شانتینگ سر نگون شود که یک واگن حامل مسافر(زن و کودک و پیر و جوان)،" سانحه خبر نمی کند" عبارتیست مربوط به دویست سال پیش چون عملا هر سانحه که رخ می دهد ،امروزه روز، منبعی غنی از دیتا و اطلاعات است،محور گرمسار( از خوده تهران تا انتهای محور گرمسار) یکی از محورهای ریسک ریلی ماست، اگر از داده های سوانح دیروز و امروز استفاده می کردیم، سالها بود که می توانستیم از سوانح آینده،خبر بگیریم و سانحه،با داده ها و علایمش خبر مان می کرد، اساس نیاز سنجی به مرکز کلان داده ریلی ( که با نام مرکز داده کاوی و هوشمند سازی! توسط یک ایده ی داخلی راه آهن و نه از خارج سازمان،تاسیس شد) دقیقا همین نیاز است ، پیشبینی خرابی ها و نگهداری پیشگیرانه از ادوات و تجهیزات ریلی!
    در غیر اینصورت عملا، چنین مرکزی در طول بوروکراسی عریض و طویل سازمانی، گم خواهد شد و بی اثر و ابتر می ماند ،استفاده از تجارب ذی قیمت شرکتهای دانش بنیان داخلی در عرصه دیتا ماینینگ و نیز تجربه کشورهای پیشرو درین میان، نیز، ضروریست