| کد خبر: 201098 |

مدیرعامل شرکت متروی تهران خبر داد؛

◄ نصب پله برقی ورودی جنوبی ایستگاه شادمان

علی امام از نصب و راه اندازی پله برقی ورودی جنوبی ایستگاه شادمان خبر داد.

تین نیوز

علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)  از نصب و راه اندازی پله برقی ورودی جنوبی ایستگاه شادمان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) علی امام مدیرعامل این شرکت با اشاره به این که این ایستگاه در تقاطع خط 2 و 4 قرار داشته و روزانه حجم زیادی از شهروندان در این ایستگاه تردد می کنند، عنوان کرد: با نصب این پله برقی شهروندان می توانند با سهولت بیشتری در ورودی جنوبی این ایستگاه تردد کنند.

مدیرعامل شرکت مترو تاکید کرد: ایستگاه های قدیمی مترو  نیز رصد شده و مناسب سازی آنها برای افراد معلول و کم توان در دستور کار قرار دارد. در این میان نصب پله برقی ایستگاه شادمان یکی از مواردی بود که در دستور کار قرار داشت و خوشبختانه اکنون در حال نصب و راه اندازی می باشد.

او در پایان با اشاره به این که خود را موظف به تامین پله برقی همزمان با بهره برداری از ایستگاه های تازه افتتاح شده می دانیم، گفت: مشکلات مالی سال های اخیر در مترو و نیز تحریم ها مانعی بر سر راه تامین تجهیزات مترو شده است. اما تلاش ما بر این است که با تکیه بر توان و پیگیری مستمر نصب آسانسور و پله برقی برای ایستگاه ها و به منظور رعایت حال معلولان و افراد کم توان و نیز سهولت استفاده سایر شهروندان در اولویت قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.