| کد خبر: 171196 |

◄ 7 مصدوم در پی خرابی پله‌برقی مترو میرداماد

صبح امروز دراثر نقص فنی یکی از پله‌برقی‌های ایستگاه مترو میرداماد، هفت نفر مصدوم شدند. محمدیان، مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اعلام این خبر گفت: برگشت به عقب پله‌برقی که دراثر نقص فنی اتفاق افتاد سبب آسیب دیدن مسافرانی که روی آن ایستاده بودند شد.

تین نیوز

صبح امروز در اثر نقص فنی یکی از پله‌برقی‌های ایستگاه مترو میرداماد، هفت نفر مصدوم شدند.

محمدیان، مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اعلام این خبر گفت: برگشت به عقب پله‌برقی که در اثر نقص فنی اتفاق افتاد سبب آسیب دیدن مسافرانی که روی آن ایستاده بودند شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محمدیان افزود: صبح امروز حوالی ساعت ۱۰:۳۰ حادثه‌ای در ایستگاه متروی میرداماد گزارش شد که بررسی‌ها نشان‌داد یکی از پله‌برقی‌های ایستگاه متروی میرداماد که به سمت بالا درحرکت بوده است، دچار اشکال فنی می‌شود.

او اضافه کرد: همکاران ایستگاه میرداماد بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و هفت نفر از مسافران مترو که مصدوم شدند درحال مداوا هستند.

اما اورژانس تهران در گزارش این حادثه اعلام کرد که از مجموع 10 فردی که به اورژانس مراجعه کردند، 5 نفر درنهایت دچار مصدومیت شدند که سه نفرشان به بیمارستان منتقل و  دو نفر هم در محل درمان شدند. همچنین 5 نفر دیگر که دچار اضطراب و وحشت حادثه بودند به تکنسین‌های اورژانس مراجعه کرده بودند که اقدامات لازم نیز بر روی آنها در محل صورت گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.