| کد خبر: 198911 |

◄ درگذشت یک مدیر پیشکسوت راه‌آهن + آگهی ترحیم

مجلس ترحیم «عباس حاجتی» مدیرکل اسبق ادارات کل راه‌آهن زنجان، شمال‌شرق، شاهرود و تهران، امروز پنج‌شنبه 9 آبان، از ساعت 10 تا 11.30 در مسجد جامع شهرک غرب (روبه‌روی مجتمع تجاری میلاد نور) برگزار می‌شود.

تین نیوز

مجلس ترحیم «عباس حاجتی» مدیرکل اسبق ادارات کل راه‌آهن زنجان، شمال‌شرق، شاهرود و تهران، امروز پنج‌شنبه 9 آبان، از ساعت 10 تا 11.30 در مسجد جامع شهرک غرب (روبه‌روی مجتمع تجاری میلاد نور) برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز، عباس حاجتی روز سه‌شنبه هفتم آبان‌ماه در حالی دار فانی را وداع گفت که حدود 50 سال در حوزه ریلی و در جهت پیشرفت صنعت ریلی به کشور خود خدمت کرد.

photo_2019-10-31_09-45-59

به دنبال در گذشت این پیشکسوت حوزه ریلی، «محمد سعیدنژاد» مدیرعامل اسبق شرکت راه‌آهن در متنی که در اختیار تین نیوز قرار داد، ضمن تسلیت این ضایعه، نوشت:

«حاج عباس حاجتی مردی بود سخت‌کوش، زحمتکش، مومن، دلسوز و علاقه‌ند به کشور و عاشق راه‌آهن و خدمت به مردم. او اکنون از میان ما رفته است و جایش بسیار خالی است. وجودش مملو از اعتقاد و ایمان و انگیزه خدمت بود.  مردی که در سرمای استخوان سوز زمستان و گرمای سوزان تابستان در مناطق مختلف کشور سر از پا نمی‌شناخت و جسم و جان خود را برای امنیت خطوط راه‌آهن و رفت و آمد سالم هم وطنان در طبق اخلاص قرار می‌داد.

در اولین روزهای ورودم به راه‌آهن نام او را شنیدم که مدیریت راه‌آهن تهران را بر عهده داشت. در معرفی او جدیت و بی‌تکلف بودن مهمترین خصلت و ویژگی بود که یاران قدیمش بیان کردند. البته در اولین مواجهه متوجه شدم که نگاهی تلطیف شده از این خصلت به من منتقل شده است و وی بسیار جدی‌تر از آن است که برای من بیان کرده بودند.

موقعیت وجایگاه اداری‌اش هیچ‌گاه مانع از آن نمی‌شد تا در بیان نظرات و واقعیت‌ها پا بر روی مصالح و منافع سازمانی بگذارد. در عین صراحت، رحیم بود و در هنگامه کار سر از پا نمی‌شناخت. می‌گفت که از 16 سالگی خدمت در راه‌آهن را شروع کرده است و پیوسته 42 سال در این سازمان بنیادین اقتصاد کشور با عشق و انگیزه خدمت کرد. راهش پایدار و نامش جاودان باد.

عشق و علاقه و انگیزه او برای من و بسیاری از همکارانش درس‌آموز و سازنده و امید آفرین بود، باشد که راهش را با تداوم خدمت به مردم و کشور جاودان سازیم.»

bd1cb64a-01a1-4934-9ee6-1fe87b09a51a

محمد سعیدنژاد

وبلاگ‌نویس
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.