| کد خبر: 198039 |

فرمانده پلیس راه آهن کشور:

۸۸۰ رام قطار به زائران اربعین خدمت رسانی می کند

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه روزانه ۵۵ رام قطار زائران اربعین را به استان های غربی هدایت می کند، گفت: امسال ۸۷۶ رام قطار مسافربری به زائران اربعین خدمت رسانی خواهند کرد.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه روزانه ۵۵ رام قطار زائران اربعین را به استان های غربی هدایت می کند، گفت: امسال ۸۷۶ رام قطار مسافربری به زائران اربعین خدمت رسانی خواهند کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از رادیو اربعین، سرهنگ حشمت اله ملکی با بیان اینکه راه آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی های منسجم و خوبی را در ارتباط با تعداد قطارها پیش بینی کرده است، تاکید کرد: سال گذشته ۳۷ رام قطار در روز به زائران خدمات می داد و امسال این تعداد به ۵۵ رام افزایش یافته است.

وی افزود: سال قبل تعداد کل قطارهایی که به زائران اربعین خدمت رسانی کردند ۵۹۹ رام بود که امسال به ۸۷۶ مورد افزایش پیدا کرده است همچنین آمار نشان از رشد ۵۰ درصدی تعداد صندلی می دهد.

فرمانده پلیس رجا با بیان اینکه افزایش تعداد قطارها قطعاً به مثابه افزایش حجم کار همکاران ما در راه آهن جمهوری اسلامی ایران است، ابراز کرد: رجا تمام تلاش خود را برای ارائه سرویس و خدمت رسانی به زائران به کار بسته اما به دلیل ازدحام زائران از زائران می خواهیم تا در مسیر برگشت برای استفاده از خدمات ریلی، شکیبایی داشته باشند.

ملکی با بیان اینکه زائران در قطارها مراقب اموال خود، سالخوردگان و کودکان باشند و از همراه داشتن وسایل ممنوعه مانند شوکر، افشانه و ... خودداری کنند، تاکید کرد: تلفن ۵۵۱۲۳۰۰۰-۰۲۱ مرکز فرماندهی کنترل پلیس راه آهن کشور آماده پاسخگویی به مشکلات مسافران به صورت شبانه روزی است.

وی با بیان اینکه محور زاهدان، تهران و خرمشهر امسال اتباع پاکستانی را به مرزهای غربی سوق دادند، تاکید کرد: محور همدان، محور کرمانشاه و خط ریلی جنوب به سمت اهواز و خرمشهر و تمام ایستگاه های راه آهن و پلیس راه آهن مستقر در این مسیرها در حال آماده باش هستند و به زوار خدمت ارائه می دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: رادیو اربعین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.