| کد خبر: 191051 |

فرمانده پلیس راه‌آهن:

کشف جرائم در حوزه ریلی کشور ۶۴ درصد افزایش یافت

فرمانده پلیس راه آهن از افزایش ۶۴ درصدی کشف جرائم در حوزه ریلی کشور خبر داد و گفت: رویکرد اصلی ما در پلیس راه آهن مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرائم است.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه‌آهن از افزایش ۶۴ درصدی کشف جرائم در حوزه ریلی کشور خبر داد و گفت: رویکرد اصلی ما در پلیس راه آهن مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرائم است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، سرهنگ حشمت‌الله ملکی در بازدید از شبکه ریلی درجمع مدیران و فرماندهان پلیس راه‌آهن استان فارس اظهارداشت: پلیس راه‌آهن برای برقراری امنیت و آرامش در خطوط ریلی، استفاده از تکنولوژی روز و آشکار را در برنامه خود قرار داده است.

وی افزود: در برخی از جرائم به ویژه در حوزه سرقت‌های خرد با توجه به وضعیت و شرایط خطوط ریلی ما با اقدامات پیشگیرانه توانسته‌ایم رشد جرائم را مهار کنیم.

این مقام انتظامی وضعیت امنیت و ایمنی را در مسیر ۵۰۰ کیلومتری خطوط ریلی فارس را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: همین امنیت و ایمنی سبب استقبال بیش‌تر هم‌وطنان از شبکه ریلی و افزایش ضریب ۸۵ درصدی اشغال صندلی‌های قطار در این استان شده است.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور تصریح کرد: مسافران قطارها هم‌مانند سایر مردم از پلیس انتظار تأمین نظم و امنیت را دارند و مأموران پلیس راه‌آهن نیز این موضوع مهم را از زمانی که فردی به عنوان مسافر وارد راه‌آهن می‌شود تا رسیدن به مقصد و خروج از ایستگاه، بر خود وظیفه و تکلیف دانسته و با اهتمام ویژه به آن می‌پردازد.

ملکی در پایان عنوان کرد: رویکرد اصلی ما در پلیس راه‌آهن مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرائم است، چرا که این موضوع برای ما هم یک منطق سازمانی و هم یک التزام قانونی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.