| کد خبر: 197212 |

◄ برگزاری جلسه مشترک مدیر کل و پلیس راه آهن اراک به مناسبت اربعین

همه باید برای خدمت رسانی به حجم بالائی از زائران خود را آماده کنیم و پلیس راه آهن در این میان نقش موثری در تامین امنیت زائران دارد.

تین نیوز

جلسه مشترک مدیر کل، معاونین و پلیس راه آهن اراک در خصوص خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل راه آهن اراک، مدیر کل راه آهن اراک در این جلسه اجر خدمت به زائران اربعین حسینی را کم‌تر از زیارت سید و سالار شهیدان ندانست و گفت: کارکنان راه آهن اراک هم‌چون سنوات گذشته با همه  وجود در خدمت زائران و ارائه خدمات خواهند بود.

محمدرضا قربانی با اشاره به افزایش تعداد زائران و افزایش ظرفیت جابه‌جایی زائران توسط راه آهن گفت:همه باید برای خدمت رسانی به حجم بالائی از زائران خود را آماده کنیم و پلیس راه آهن در این میان نقش موثری در تامین امنیت زائران دارد.

در ادامه این جلسه فرمانده پلیس راه آهن اراک نیز گزارشی از برنامه های پلیس برای برقراری امنیت در مسیر ریلی ارائه و بر تعامل و همکاری همه ی واحد ها تاکید کرد.

سرگرد منتظر افزود: تامین امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی و سهولت تردد در محورهای مواصلاتی از مهمترین اولویت های پلیس برای این کنگره عظیم خواهد بود و به همین منظور پلیس با به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و پیشرفته و همچنین نیروی انسانی کارآمد و حضور مستمر در ایستگاه ها،قطارها و مسیر ها برای انجام این ماموریت بیش از هر سال دیگری از آمادگی لازم برخوردار است.

سرگرد منتظر همچنین از تشکیل قرارگاه امنیتی – انتظامی اربعین در ستاد فرماندهی پلیس راه‌آهن کشور  خبرداد و گفت: دستورهای لازم در این زمینه به یگان های تابعه ابلاغ شده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.