| کد خبر: 193428 |

۱۲ میلیارد ریال اعتبار به راه آهن اراک اختصاص یافت

۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و تعمیر ساختمان های ایستگاه های راه آهن اراک اختصاص یافت.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن اراک، گفت: تعمیر ساختمان های ایستگاه های راه آهن اراک  در مرحله برگزاری مناقصه و واگذاری پیمان است  و پیش بینی می شود تا پیش از شهریور ماه جاری بازسازی ایستگاه ها به پیمانکار واگذار شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، «محمد رضا قربانی» افزود: راه آهن اراک  از جمله مجموعه های  قدیمی و با سابقه کشور به شمار می رود که زیر ساخت ها و ساختمان های آن نیازمند ترمیم و اصلاحات است.وی ادامه داد: توسعه و بازسازی زیر ساخت هایی چون خطوط ریلی، ساختمان ایستگاه ها و دیوار کشی حریم راه آهن برای جلوگیری از حوادث احتمالی از جمله برخورد قطار با عابر پیاده و افزایش کیفیت در ارایه خدمات به مشتریان از برنامه های اولویت دار این اداره کل است.

مدیرکل راه آهن افزود: به منظور نوسازی و بازسازی خطوط راه آهن اراک ۲۲ میلیارد ریال اعتبار درخواست داده شده و جذب این اعتبارات در دستور کار کل قرار دارد.

قربانی، تعویض سینی دوار اداره کل راه آهن اراک را از دیگر برنامه های اداره کل راه آهن اراک عنوان کرد و افزود: در هماهنگی  با اداره کل واگن های راه آهن کشور، سازه سینی دوار جدیدی به راه آهن این شهرستان حمل شده و در آینده نزدیک جایگزین تجهیزات قدیمی می شود.

حوزه راه آهن اراک شامل ۴۴۱ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم,مرکزی,لرستان,همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را تحت پوشش دارد. 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.