| کد خبر: 192243 |

معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت شرکت راه‌آهن تاکید کرد:

◄ ضرورت تسریع ساخت خطوط فرعی راه‌آهن با اولویت توجیه اقتصادی بیشتر

لزوم توجه به زمان تخلیه و بارگیری کالا و توقف بار ترانزیتی در مناطق مرزی وجود دارد.

تین نیوز

معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت شرکت راه‌آهن بر ضرورت تسریع ساخت خطوط فرعی راه‌آهن تاکید کرد و گفت: در توسعه خطوط فرعی باید طبق برنامه‌های بالادستی راه‌آهن به توجیه پذیری اقتصادی آن نیز توجه شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن، بابک احمدی معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت این شرکت در جلسه شورای مدیران مناطق راه‌آهن اظهار داشت: در مناطق مرزی کشور بحث حمل‌و‌نقل به موقع بار و ترانزیت از اولویت‌های شرکت راه‌آهن است و باید مدیران مناطق برای دستیابی به این هدف تلاش کنند تا زمان توقف، بارگیری و تخلیه بار به صورت دقیق برای صاحبان بار برنامه‌ریزی شده باشد.

 احمدی با اشاره به ضرورت احداث خطوط فرعی برای افزایش حمل‌و‌نقل کالا بر تسریع ساخت این خطوط تاکید کرد و گفت: البته در توسعه خطوط فرعی باید طبق برنامه‌های بالادستی راه‌آهن به توجیه پذیری اقتصادی آن نیز توجه شود.

این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و مدیران ۲۱ منطقه راه آهن مسائل مربوط به حمل‌و‌نقل بار در حوزه‌های مربوطه مطرح و بر دستیابی به چشمه های جدید بار و تمرکز بر توسعه خطوط فرعی به منظور برنامه‌ریزی برای تسهیل حمل‌و‌نقل فرآورده‌های نفتی، غلات و کالاهای اساسی راهکارهای خود را ارائه دادند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.