| کد خبر: 190817 |

بن ریل، هشت دستگاه واگن ساخت داخل، خریداری می‌کند

شرکت بن‌ریل در راستای توسعه ناوگان و افزایش ظرفیت جابه‌جایی مسافر، هشت دستگاه واگن مسافری ساخت داخل را خریداری می کند.

تین نیوز

شرکت بن‌ریل در راستای توسعه ناوگان و افزایش ظرفیت جابه‌جایی مسافر، هشت دستگاه واگن مسافری ساخت داخل را خریداری می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ماهنامه صنعت حمل‌و‌نقل، این واگن‌ها از نوع ۴ تخته درجه یک و ساخت شرکت واگن‌سازی پلور سبز کرمان است.

جاوید تقی‌زاده، مدیرعامل بن ریل، در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل ریلی و صنایع وابسته با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق شعار ارزشمند ” رونق تولید ” و به منظور حمایت از صنایع داخلی و اشتغال کارگران ایرانی، خرید این تعداد واگن در دستور کار بن‌ریل قرار گرفت و با انجام مذاکرات فشرده و تعامل مثبت با گروه صنعتی پلور سبز، به‌عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان داخلی، قرارداد خرید ۸ دستگاه واگن مسافری به امضای طرفین رسید.

وی گفت: با افزوده شدن این تعداد واگن طی سال جاری به ناوگان شرکت بن ریل، بیش از شش درصد به ظرفیت جابه‌جایی مسافر و تعداد واگن‌های این شرکت افزوده می‌شود.

تقی‌زاده با اشاره به سیاست‌های حمایتی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از صنایع داخلی و نیز امر خطیر اشتغال‌زایی، گفت: برای تقویت بنیه مالی این تولیدکننده معتبر داخلی، بخشی از مطالبات سنوات گذشته، در سه ماهه ابتدایی سال جاری پرداخت شد و این روند حمایتی در طول دوره تولید واگن‌ها نیز ادامه می یابد.

مدیر عامل بن‌ریل، همچنین با اشاره به امضا تفاهم‌نامه به‌کارگیری روش‌های علمی در نگهداری واگن ها با انجمن نگهداری و تعمیرات ایران، گفت: حفظ و تداوم عمر مفید دارایی‌های فیزیکی (واگن‌ها) در شرایط تحریم‌های ظالمانه و بهینه‌سازی عملیات تعمیرات برای عبور از شرایط دشوار اقتصادی، دومین اقدام هوشمندانه شرکت بن‌ریل در راستای تحقق شعار ” رونق تولید ” در سال ۱۳۹۸ است.

وی گفت: براساس قرارداد منعقده با انجمن نگهداری و تعمیرات ایران (تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری) که در روزهای برگزاری نمایشگاه حمل و نقل ریلی به امضا رسید، نگهداشت و بهره‌برداری صحیح از واگن‌های مسافری، ارائه آموزش‌هایی در زمینه مدیریت قطعات یدکی، ارتقا کیفی محصول در دوره گارانتی و همچنین حضور شرکت بن‌ریل در جایزه ملی نگهداری ایران از جمله اهدافی است که در این همکاری مشترک تحقق می‌یابد و مطمئنا موجب صیانت از واگن‌های بن‌ریل به عنوان بخشی از سرمایه‌های ملی کشور می‌شود.

شرکت بن ریل – وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی – دومین شرکت ریلی مسافری از نظر حجم جابه‌جایی مسافر و جوان‌ترین ناوگان مسافری کشور است که با بیش از ۱۵۰ دستگاه واگن مسافری در ۱۶ مسیر ریلی، فعالیت می‌کند.

بن ریل تنها شرکت مسافری ریلی ایران است که گواهی نامه استاندارد بین المللی چهار ستاره از راه آهن آلمان را دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.