| کد خبر: 190187 |

صرفه‌جویی یک میلیون یورویی با تعمیر لکوموتیوهای باری

با امضای قرارداد بین شرکت های مهندسی احیا صنعت ادوات و الوند نیرو در نمایشگاه صنایع ریلی تهران زمینه صرفه جویی یک میلیون یورویی فراهم شد.

تین نیوز

با امضای قرارداد بین شرکت های مهندسی احیا صنعت ادوات و الوند نیرو در نمایشگاه صنایع ریلی تهران زمینه صرفه جویی یک میلیون یورویی فراهم شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مدیرعامل شرکت مهندسی احیا صنعت ادوات گفت: قرارداد تعمیرات لکوموتیو باری خطوط اصلی بین شرکت مهندسی احیا صنعت و شرکت الوند نیرو در نمایشگاه صنایع ریلی تهران به امضا رسید.

شاهرخی افزود: در این پروژه با توجه به شرایط ارزی کشور ما شاهد صرفه‌جویی ارزی معادل یک میلیون یورو هستیم و زمینه اشتغال برای ۴۰ نفر نیروی انسانی فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: اولویت شرکت احیا صنعت ارائه خدمات مناسب به تمامی شرکت های بهره بردار و  تعمیر واگن‌های باری ، مسافری و لکوموتیو است .

مدیرعامل شرکت مهندسی احیا صنعت افزود: در سایه تلاش مدیران و کارکنان این شرکت و همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ، شرکت احیا صنعت در تعمیر انواع واگن در 8 سال گذشته موفق عمل کرده است.

شرکت احیا صنعت ادوات زیرمجموعه شرکت واگن پارس اراک است که با حدود ۲۰۰ نیروی انسانی به انجام تعمیرات اساسی واگن و لکوموتیو می پردازد.

شرکت واگن پارس اراک واحد تولیدی مادر تخصصی در حوزه محصولات ریلی خاورمیانه است.

این شرکت در سال ۱۳۵۴ در اراک آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۶۴ با سرمایه گذاری سازمان صنایع و نوسازی ایران به یکی از زیر مجموعه‌های این سازمان پیوست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.