| کد خبر: 189858 |

◄ حضور 13 کشور خارجی ششمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی راه‌آهن

رئیس دانشکده مهندسی ریلی دانشگاه علم و صنعت از حضور بیش از 13 کشور در کنفرانس بین‌المللی پیشرفته‌ی اخیر در مهندسی راه‌آهن خبر داد.

تین نیوز

رئیس دانشکده مهندسی ریلی دانشگاه علم و صنعت از حضور بیش از 13 کشور در کنفرانس بین‌المللی پیشرفته‌ اخیر در مهندسی راه‌آهن خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سید سعید فاضل در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی و ششمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفته‌ای اخیر در مهندسی راه‌آهن در خصوص برنامه‌های این کنفرانس گفت: این کنفرانس دو روزه با ۴ سخنرانی کلیدی در خصوص مشکلات روز با مشارکت کارشناسان خارجی در سالن صدف برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: اساتید و کارشناسان از ۱۳ کشور نظیر انگلستان، پرتغال، اسپانیا، چین و... در این کنفرانس حضور دارند.

او همچنین گفت: ۱۵ کارگاه پیش‌بینی شده که ۶ کارگاه با مشارکت کشورهای خارجی برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده مهندسی ریلی دانشگاه علم و صنعت از برگزاری 9 ورکشاپ نیز خبر داد و گفت: کارگاه‌ها و ارائه مقالات به‌صورت هم‌زمان در دانشگاه مهندسی ریلی برگزار می‌شود.

 فاضل با بیان اینکه نشست تخصصی نقش حمل‌ونقل ریلی در کاهش تلفات جاده‌ای و میزگرد تجربیات آموزش مهندسی در سایر کشورها از برنامه‌های است که در کنفرانس اجرا می‌شود، عنوان کرد: در راستای این موضوع ۸ محور تخصصی برای دریافت مقاله فراخوان شد که حدود ۲۱۱ مقاله دریافت شده است و در  مجله ویژه بین‌المللی نیز مقالات به چاپ خواهد رسید.

او با اشاره به این‌که این کنفرانس با همت دانشگاه علم و صنعت و  شرکت راه‌آهن برگزار شده، بیان کرد: امیدوارم که برگزاری این مراسم‌ها و کنفرانس‌ها منجر به تحقق شعارهای که می‌دهیم شود تا از توان و پتانسیل علمی کشور  برای پی‌جویی مشکلات صنعت بیش‌ترین استفاده شود.

فاضل اظهار کرد: صنعت باید مسائل خود را با دانشگاه مطرح کند تا با پس از تحقیق و بررسی مشکلات رفع شوند و توسعه و پیشرفت در صنعت ریلی کشور محقق شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.