| کد خبر: 189172 |

اختصاص سالانه یک درصد درآمد نفت به صنعت ریلی

در سال رونق تولید، کمیسیون عمران مجلس از برگزاری این رویداد مهم اقتصادی برای رونق کسب‌وکار داخل حمایت می‌کنند.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس بابیان این‌که افزایش سرمایه‌گذاری از مزیت‌های برگزاری نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی است، گفت: در سال رونق تولید، کمیسیون عمران مجلس از برگزاری این رویداد مهم اقتصادی برای رونق کسب‌وکار داخل حمایت می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز  به نقل از تسنیم، شهرام کوسه غراوی بابیان این‌که سمت‌وسوی نمایشگاه بین‌المللی امسال باید در راستای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه ریلی باشد، اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل ریلی موردتوجه جدی دست‌اندرکاران قرارگرفته است و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، فرصت مناسبی برای آشنایی سرمایه‌گذاران با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه است تا زمینه‌های رونق تولید و کسب‌وکار در این بخش فراهم شود.

وی یادآور شد: بدون تردید، راه‌آهن در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی نقش مهمی ایفا می‌کند و فعالان عرصه صنایع ریلی و فعالان این بخش هرسال می‌توانند با بسته‌های سرمایه‌گذاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی بیشتر آشنا شوند.

وی در ادامه با اشاره به چگونگی حمایت مجلس از صنایع ریلی، تاکید کرد: مجلس ابزاری جز قانون‌گذاری در دست ندارد و همواره با تصویب قوانین و مقررات به دنبال تسهیل انجام سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در بخش حمل‌ونقل ریلی است.

عضو کمیسیون مجلس بیان کرد: در راستای توسعه صنعت ریلی کشور در برنامه ششم توسعه، حمایت ویژه‌ای از حمل‌ونقل ریلی شده است که بر اساس آن سالیانه یک درصد از محل درآمدهای نفتی به توسعه زیربناهای حمل‌ونقل ریلی کشور اختصاص‌یافته است.

نماینده مردم مینودشت، کلاله و مراوه تپه در مجلس تصریح کرد: در سال رونق تولید، کمیسیون عمران مجلس از برگزاری این رویداد مهم اقتصادی (هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی) برای رونق کسب‌وکار در حوزه حمل‌ونقل ریلی حمایت می‌کنند.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته روزهای ۱۹ تا ۲۲ خردادماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و تاکنون بیش از ۱۷۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای روسیه، ترکیه، چین و لتونی برای حضور در این نمایشگاه بین‌المللی اعلام آمادگی کرده‌اند. بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی کشور با حمایت وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت راه و شهرسازی با همکاری شرکت‌های عضو انجمن ریلی ایران، شرکت‌های عضو انجمن صنفی حمل‌ونقل ریلی، دانشکده فنی و مهندسی راه‌آهن، شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی باری و مسافری و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن ایران و جهان با حضور اساتید داخلی و خارجی، متخصصین و کارشناسان صنعت حمل‌ونقل ریلی در روز ۱۹ خردادماه از مهم‌ترین رویداد، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته در سال جاری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.