| کد خبر: 188642 |

◄ قطار نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی حامل رونق تولید، درراه تهران

بزرگ‌ترین کارخانه‌ها و کمپانی‌های تولیدکننده صنایع و تجهیزات حوزه حمل‌ونقل ریلی و همچنین شرکت‌های بزرگ خدماتی این حوزه از ایران و دیگر کشورهای جهان از 19 تا 22 خردادماه در تهران گردهم می‌آیند و جدیدترین تولیدات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

تین نیوز

بزرگ‌ترین کارخانه‌ها و کمپانی‌های تولیدکننده صنایع و تجهیزات حوزه حمل‌ونقل ریلی و همچنین شرکت‌های بزرگ خدماتی این حوزه از ایران و دیگر کشورهای جهان از 19 تا 22 خردادماه در تهران گردهم می‌آیند و جدیدترین تولیدات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

به گزارش تین‌نیوز علی محتشم امیری دبیر برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته گفت: این نمایشگاه با دورنمای پنج سال آینده این صنعت، تاکید بر شعار سال مبنی بر "رونق تولید" و هم‌سو با سند چشم‌انداز بیست‌ساله کشور، با مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

محتشم‌امیری ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی شاهد مشارکت 90 درصدی شرکت‌های ایرانی هستیم و در کنار شرکت‌های داخلی نیز 150 شرکت از دیگر کشورها ازجمله روسیه، چین، ترکیه، لتونی و هند حضور دارند. هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی با همکاری و محوریت شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مترو تهران، انجمن صنایع ریلی و انجمن صنفی ریلی برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته افزود: در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته؛ انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون‌شهری، برون‌شهری و بخش باری، انواع واگن‌ها، واگن‌های نیرومحرکه، واگن مولد، واگن مانوری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن‌های اتوبوسی، واگن‌های باری، شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه‌ای به نمایش گذاشته می‌شود.

محشتم امیری هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی را اطلاع‌رسانی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت حمل‌ونقل ریلی و صنایع وابسته، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، افزایش تولید و مقابله با تحریم، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته عنوان کرد.

هم‌زمان با برپایی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته ششمین همایش پیشرفت‌های اخیر صنعت ریلی با مشارکت و حمایت وزارت راه و شهرسازی، راه‌آهن جمهوری اسلامی، انجمن صنایع ریلی، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، اتحادیه قطارهای شهری (مترو) و دانشکده مهندسی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر این نمایشگاه با شماره تلفن 88656169-021 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

نمایشگاه ریلی تین نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.