| کد خبر: 186333 |

◄ بازگشایی خط آهن خرمشهر - اهواز

خط ریلی خرمشهر - اهواز پس تعمیرات اساسی بازگشایی‌شده و قطار محلی ریل باس ساعت 6 صبح امروز سه‌شنبه پس از مدتی توقف مجددا از خرمشهر راهی اهواز شد.

تین نیوز

 معاون مدیرکل راه‌آهن جنوب و مدیر پایانه راه‌آهن خرمشهر گفت: خط ریلی خرمشهر - اهواز پس تعمیرات اساسی بازگشایی‌شده و قطار محلی ریل باس ساعت 6 صبح امروز سه‌شنبه پس از مدتی توقف مجددا از خرمشهر راهی اهواز شد.

به گزارش تین‌نیوز، غلامحسین فارسیان اظهار داشت: خط ریلی خرمشهر - اهواز که براثر سیلاب دچار آب شستگی شده بود پس از تعمیرات اساسی مجددا بازگشایی شد و حرکت قطارها از این مسیر از امروز به روال عادی بازگشت.

وی فاصله آب‌گرفتگی و عملیات‌ترمیم این خط را در 40 کیلومتری خرمشهر بیان کرد و گفت: روز گذشته عملیات‌ترمیم خط ناشی از آب شستگی سیلاب انجام شد.

براثر سیل کم‌سابقه در خوزستان مسیر ریلی جنوب در بلاک آهو دشت به بامدژ از ساعت چهار روز پنجشنبه 15 فروردین دچار شستگی زیرسازی شد که این مسیر ریلی نیز تعمیر و بازگشایی شد.

پیش‌ازاین مدیرکل راه‌آهن جنوب عبدالکریم درویش‌زاده ضمن اعلام مسدودت این محور از مسافران خواسته بود: برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص حرکت قطارها و آخرین وضعیت مسیرهای ریلی با سامانه صدای مسافر به شماره تلفن ۵۱۴۹-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

بنا به این گزارش در روزهای عادی علاوه بر قطار خرمشهر - تهران قطار محلی ریل باس خرمشهر - اهواز نیز روزانه از این مسیر تردد دارد.

خطوط راه‌آهن جنوب 699 کیلومتر طول دارد که 264 کیلومتر خطوط فرعی، مانوری، صنعتی و تجاری دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.