| کد خبر: 184421 |

توقف قطارهای گرگان - تهران

استمرار بارندگی شدید و رگباری که از شب گذشته در شمال کشور آغاز شده و همچنان ادامه دارد علاوه بر توقف قطارها در مسیر گرگان - تهران و برعکس جاده جنگل گلستان به خراسان شمالی را بست.

تین نیوز

استمرار بارندگی شدید و رگباری که از شب گذشته در شمال کشور آغاز شده و همچنان ادامه دارد، علاوه بر توقف قطارها در مسیر گرگان- تهران و برعکس؛ جاده جنگل گلستان به خراسان شمالی را نیز بست.

به گزارش تین‌ نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 کشور دوشنبه شب با یادآوری استمرار بارش های شدید و رگباری و رانش زمین پیرامون این خط ریلی بویژه در منطقه مازندران و محدوده شهرهای نکا و پل سفید، گفت: هم اکنون حرکت کلیه قطارها در محور گرگان- تهران و برعکس متوقف است.

محمدرضا قربانی اظهار کرد: راه آهن گلستان در محدوده پل قره تپه و پل مزین حوالی بندرترکمن به زیر آب رفت و هرچند بیل مکانیکی بازو بلند و عوامل فنی راه آهن به محل اعزام شده اند اما خارج شدن ریل از آب دست کم تا فردا به طول می انجامد.

وی گفت: حرکت قطار امشب از تهران به گرگان و کلیه قطارهای محلی فردا /سه شنبه/ در استان گلستان لغو شده است.

وی از مسافرانی که بلیت این مسیرها را در دست دارند خواست با حضور در آژانس های طرف قرارداد صد درصد بهای بلیت خود را دریافت کنند.

همچنین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به آب گرفتگی جاده جنگل گلستان به سوی خراسان شمالی در محدود پل چشمه اظهار کرد: مسیر غرب به شرق این محور تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ دوم علی عبدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف حفظ امنیت مسافران و خودرو های عبوری، تردد از استان گلستان به سوی خراسان شمالی تا فروکش آب از سطح معابر، مسدود خواهد بود و تلاش داریم با هماهنگی دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران استان و همکاران استان همسایه، جلوی تردد خودروهای انگشت شماری که از سوی خراسان به گلستان در حرکت هستند نیز گرفته و مسیر شرق به غرب مسدود شود.

استان گلستان به مرکزیت گرگان افزون بر پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

بر اساس برخی گزارش ها از شب گذشته تاکنون در برخی نقاط گلستان نزدیک به 200 میلی متر باران باریده است؛ ضمن اینکه طوفان با سرعت حدود 110 کیلومتر در ساعت امروز خساراتی به بخش های مختلف این استان وارد کرد.

همچنین پرواز صبح دوشنبه شرکت آسمان از تهران به گرگان نتوانست به زمین بشیند که به دنبال آن پرواز گرگان- تهران نیز لغو شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.