| کد خبر: 182775 |

علی‌اصغر مونسان:

◄ بسته ارزان سفر در نوروز ۹۸ کلید می‌خورد

بسته ارزان سفر در نوروز ۹۸ کلید می‌خورد، گردشگران با استفاده از حمل و نقل ریلی و اقامت در بومگردی‌ها می‌توانند از این بسته سفر استفاده کنند.

تین نیوز

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بسته ارزان سفر در نوروز ۹۸ کلید می‌خورد، گردشگران با استفاده از حمل و نقل ریلی و اقامت در بومگردی‌ها می‌توانند از این بسته سفر استفاده کنند.

به‌گزارش تین‌نیوز و به نقل از به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، علی‌اصغر مونسان با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره برنامه‌های این سازمان برای ایام نوروز، توضیح داد: ستادهای خدمات سفر که به شکل دائمی در طول سال فعال هستند از یک ماه قبل به شکل مستمر و جدی در استان‌ها به ریاست استانداران و در سطح ملی جلسات خود را تشکیل داده‌اند، بسته‌های سفر ارزان برای ایام نوروز تدارک دیده شده است به این معنی که اگر گردشگران از حمل و نقل ریلی استفاده کنند و در اقامتگاه‌های سنتی اسکان داشته باشند می‌توانند بسته سفر ارزان را تجربه کنند.

مونسان افزود: بیش از ۲۷ دستگاه در ایام نوروز آماده ارائه خدمت به گردشگران هستند، کنترل و نظارت بر قیمت‌ها در این ایام وجود دارد و خوشبختانه با همراهی بخش خصوصی و هتل‌ها، امسال هم در تعطیلات نوروز افزایش قیمت در این بخش را نخواهیم داشت. همچنین نوروزگاه‌ها در تمام استان‌ها با هدف معرفی آداب و رسوم و ایجاد فضایی شاد و بانشاط برپا خواهد شد.

وی گفت: خوشبختانه در نوروز ۹۷ به لحاظ کیفیت شاهد اتفاقات خوبی در بخش گردشگری بودیم. به دلیل آنلاین بودن و سرعت بالای پاسخگویی، آمار شکایت‌ها در نوروز امسال به حداقل رسید، امسال هم برنامه‌ها و اقدامات مناسبی برای ایجاد نوروزی بانشاط تدارک دیده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.