| کد خبر: 179521 |

در مراسم معارفه مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد عنوان شد:

◄ تکمیل مرحله اول اصلاح ساختار سازمانی راه‌آهن

شکل‌گیری اداره‌کل تنظیم گری و ضوابط و مقررات با رویکرد تشکیل هسته اولیه رگولاتوری صنعت ریلی کشور از دیگر تغییرات ساختار سازمانی راه‌آهن است.

تین نیوز

ساختار جدید راه‌آهن با نگاهی پررنگ‌تر به حوزه تجاری‌سازی، بازرگانی داخلی و خارجی، لجستیک، سرمایه‌گذاری و رگلاتوری شکل‌گرفته و انتصابات جدید راه‌آهن نیز در راستای دستیابی به این اهداف صورت گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری قائم‌مقام راه‌آهن در مراسم تودیع مجید قرهی و معارفه مجید احمدی زمانی به‌عنوان مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد، با اعلام این مطلب افزود: مطالعات این اصلاح ساختار از سه سال پیش با همکاری شرکت مشاور خارجی رولندبرگر آغازشده و با توجه به گام‌های اجرایی متعددی که در اصلاح ساختار پیش‌بینی‌شده گام اول این اصلاح ساختار در مردادماه امسال به تائید سازمان امور استخدامی کشور رسید که انتصابات جدیدی که از دو ماه پیش شروع‌شده و در مراحل پایانی است به‌منظور تکمیل مرحله اول اصلاح ساختار راه‌آهن است.

وی اضافه کرد: در راستای این تصمیم، اداره‌کل بازرگانی و بازاریابی راه‌آهن به دو اداره‌کل بازرگانی خارجی و اداره‌کل بازرگانی داخلی تقسیم و هم‌چنین به‌منظور همکاری هر چه بیش‌تر راه‌آهن با دیگر شقوق حمل‌ونقل، خصوصا بخش بنادر کشور، اداره‌کل لجستیک و به‌منظور جذب بیش‌تر سرمایه در راه‌آهن دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد حمل‌ونقل تشکیل شد.

عاشوری بابیان این‌که شکل‌گیری اداره‌کل تنظیم گری و ضوابط و مقررات با رویکرد تشکیل هسته اولیه رگولاتوری صنعت ریلی کشور از دیگر تغییرات ساختار سازمانی راه‌آهن است.

قائم‌مقام راه‌آهن در این مراسم ضمن تشریح وظایف دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد گفت: در ساختار جدید راه‌آهن براساس پیشنهاد مشاور، سطح وظایف حوزه مدیرعامل بعد از ادغام بیش از وظایف فعلی پیش‌بینی‌شده و انتظار می‌رود این دفتر، به‌عنوان پشتیبان و دستیاری فعال و توانمند برای مدیرعامل، قائم‌مقام و اعضای هیئت‌مدیره راه‌آهن باشد.

جنس کار حوزه مدیرعامل؛ شبانه‌روزی و پرفشار

عاشوری در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های پنج‌ساله آقای مهندس قرهی به‌عنوان مدیرکل دفتر مرکزی و حوزه مدیرعامل گفت: حوزه مدیرعامل، حوزه‌ای پرکار، پرفشار و پراسترسی است و جنس کار آن، شبانه‌روزی محسوب می‌شود.

قائم‌مقام راه‌آهن همچنین با اشاره به سوابق مدیریتی، احمدی زمانی در راه‌آهن، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت رجا گفت: بار مسئولیتی بیش‌تری به عهده احمدی زمانی گذاشته‌شده است که امیدوارم با همدلی و همکاری مضاعف همکاران به سرانجام برسد.

احمدی زمانی نیز در این جلسه با اشاره به این‌که مدیریت در شرکت‌های بزرگ متفاوت و سخت‌تر از دیگر شرکت‌ها است، افزود: در فضای راه‌آهن علاوه بر ماموریت‌های عادی مدیریت، بحث یکپارچگی مدیریت نیز مطرح است که امیدواریم در این دفتر بتوانیم به‌خوبی آن را عملیاتی کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.