| کد خبر: 177798 |

با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) رخ داد:

◄ مدیرکل راه آهن تهران پاسخگوی مردم شد

راه‌آهن در تلاش است جهت رفاه شهروندان ساکن اطراف شهر تهران، با راه‌اندازی قطارهای حومه‌ای بیشتر و نیز افزایش سرعت و تعداد قطارها رضایت‌مندی بیشتری برای شهروندان رقم بزند.

تین نیوز

عابدین هادی‌نژاد مدیرکل راه‌آهن تهران ضمن حضور در مرکز سامد استانداری تهران پاسخگوی پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافران و شهروندان از طریق تماس تلفنی بود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در اجرای دستور نهاد ریاست جمهوری در خصوص حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان تهران در اداره‌کل بازرسی و پاسخگویی در مرکز سامانه سامد (تلفن ۱۱۱)،‌ عابدین هادی‌نژاد مدیرکل راه‌آهن تهران از ساعت ۹ تا ۱۱ سه‌شنبه، ۲۹ آبان ماه با حضور در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) اداره کل بازرسی استانداری تهران، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مسافرین و شهروندان بود.

مدیرکل راه‌آهن تهران برگزاری این‌چنین برنامه‌ها با شهروندان و همکاران را امری مهم دانست و گفت: این حق شهروندان و همکاران است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک مشکلات خود را مطرح کنند.

وی هم‌چنین سامانه الکترونیکی مردم و دولت را سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان دانست و گفت: از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به‌راحتی و بدون مراجعه حضوری، درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.

هادی‌نژاد بیش‌ترین آمار تماس‌ها در سامانه سامد در حوزه‌ ریلی استان تهران را در خصوص قطارهای حومه‌ای مطرح کرد و گفت: راه‌آهن در تلاش است جهت رفاه شهروندان ساکن اطراف شهر تهران، با راه‌اندازی قطارهای حومه‌ای بیش‌تر و نیز افزایش سرعت و تعداد قطارها رضایت‌مندی بیشتری برای شهروندان رقم بزند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.