| کد خبر: 176800 |

◄ اختصاص یک اداره کل در راه‌آهن به امور لجستیک

معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت شرکت راه‌آهن از تشکیل اداره کل امور لجستیک شرکت راه‌آهن خبر داد.

تین نیوز

معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت شرکت راه‌آهن از تشکیل  اداره کل امور لجستیک شرکت راه‌آهن خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بابک احمدی گفت: اداره کل امور لجستیک شرکت راه‌آهن با اخذ مجوزهای لازم از سازمان امور استخدامی شکل‌گرفته و به‌طور رسمی کار خود را آغاز کرده است.

او گفت: وظیفه اصلی این اداره کل اجرای دستورالعمل مراکز لجستیک با رویکرد حمل‌ونقل ترکیبی بار در کنار کیفی‌سازی حمل‌ونقل جاده‌ای ریل بتواند بیشترین استفاده از ظرفیت‌های موجود را داشته باشد.

معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت شرکت راه‌آهن گفت: در پی همکاری‌های شرکت راه‌آهن و سازمان بنادر و دریانوردی در قالب کارگروه ریل- بندر، ظرفیت‌های تخلیه، بارگیری و اتصال ریل و توسعه ریل در بنادر طی جلسات مستمر مورد بررسی قرار گرفت.

احمدی گفت: همچنین هماهنگی‌های لازم بین اداره کل امور لجستیکی شرکت راه‌آهن و اداره کل امور لجستیک و حمل‌ونقل چندوجهی سازمان بنادر و دریانوردی به‌طور مستقیم در این کارگروه شکل می‌گیرد.

او همچنین اذعان داشت: نسبت به برنامه سال جاری شرکت راه‌‌آهن در بخش جابجایی بار حدود ۷۰ درصد پیشرفت حاصل شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری سهم ترانزیت ریلی به ۲.۵ الی ۳ میلیون تن افزایش یابد.

این مقام مسئول افزود: در صورت ثبت رکورد ترانزیت ۳ میلیون تن بار در حمل‌ونقل ریلی، سهم ریل نسبت به کل حجم ترانزیت حاصل از فعالیت شقوق مختلف در سال ۹۷ به ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.