| کد خبر: 173794 |

◄ افتتاح یک خط دیگر از راه آهن کشور

خط آهن مراغه-ارومیه به زودی افتتاح خواهد شد.

تین نیوز

معاون فنی و زیر بنایی راه آهن از افتتاح قریب الوقوع خط آهن مراغه- ارومیه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مازیار یزدانی معاون فنی و زیر بنایی، موسوی معاون مسافری و تفقدی معاون ناوگان راه آهن به اتفاق خطیبی معاون مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، شاپور ارصلانی مدیرکل راه آهن آذربایجان و جمعی از مدیران ستادی، از مراحل اجرای پروژه راه آهن مراغه به ارومیه بازدید کردند. 

در این بازدید ایستگاههای مهاباد، نقده و ارومیه و تاسیسات زیر بنایی جانبی آنها برای آمادگی ارائه خدمات حمل و نقل بار و جابجایی مسافر مورد بررسی قرار گرفت و یزدانی معاون فنی و زیر بنایی راه آهن، بر اتخاذ تمهیدات لازم برای آمادگی هر چه بیشتر در بهره برداری این مسیر تاکید کرد.

یزدانی درحاشیه این بازدید در نشست بررسی وضعیت این پروژه با اشاره به مراحل پایانی پروژه راه آهن مراغه- ارومیه، هدف از این بازدید را بررسی نهایی آماده سازی مسیر تبریز- مراغه برای تحویل و بهره برداری قریب الوقوع این خط اعلام کرد و گفت: اتمام هر چه سریعتر پروژه راه آهن مراغه- ارومیه و بهره مندی مردم شریف استان آذربایجان غربی از خدمات حمل و نقل ریلی از اولویت های کاری راه آهن است.

موسوی معاون مسافری و تفقدی معاون ناوگان راه آهن نیز در این بازدید، به انجام هماهنگی های لازم در تامین و تجهیز هرچه سریعتر امکانات خدمات ایستگاهی و ناوگان مورد نیاز این مسیر تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.