| کد خبر: 170970 |

قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن در نشست با بسیجیان این شرکت:

◄ باید راهکارهای جنگ اقتصادی فرا گرافته شود

کارکنان شرکت راه‌آهن می‌توانند پیشنهادات خود برای بهبود شرایط راه‌آهن را ارائه کنند.

تین نیوز

نشست عضو هیات مدیره و قائم‌مقام مدیر عامل راه‌آهن با تاکید بر ضرورت همدلی و وحدت میان کارکنان راه‌آهن گفت: گفتگو و تبادل نظر لازمه شناسایی مشکلات است و این تبادل نظر باید به شکل هدفمند صورت گیرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری در نشست صمیمی با فرماندهان و اعضای شورای مرکز و پایگاه‌های تابعه ستادی بسیج راه‌آهن، با اشاره به اینکه کارکنان بسیجی راه‌آهن، علاوه بر نقش‌آفرینی در حوزه‌های مختلف سازمانی، مسئولیت مضاعف بسیجی بودن را نیز دارند، افزود: این جلسه باهدف گفتگو برای بررسی مسائل و مشکلات جاری راه‌آهن و ارائه راهکارهای پیشنهادی، برگزارشده است.

وی با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر قرار داشتن کشور در جنگ اقتصادی و نام‌گذاری‌های اقتصادی برای سال‌های اخیر و آینده‌نگری ایشان دراین باره، ادامه داد: تلاش دشمن برای ضربه به اقتصاد کشور، فشار به جامعه و ازهم‌پاشی نظام است و همه وظیفه‌داریم با توطئه دشمن مقابله کنیم.

قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن تشریح کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری همه مسئولین و کسانی که خود را در مقابل جامعه مسئول می‌دانند باید راه‌های مقابله با جنگ اقتصادی را فراگیرند.

عاشوری با تاکید بر اینکه در حوزه مدیران به روحیات افرادی چون شهیدهمت، باکری و نوری احتیاج داریم تا خالصانه به جنگ اقتصادی با دشمن برویم، گفت: همدلی و وحدت میان کارکنان و مدیران راه‌آهن، ضروری و گفتگو و تبادل نظر، لازمه شناسایی مشکلات است و این تبادل نظر باید به شکل هدفمند صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های مدیرعامل و هیات‌مدیره این شرکت برای بهبود وضعیت معیشتی و دغدغه‌های کارکنان طی چند سال اخیر، خواستار ارائه پیشنهادات کارکنان برای بهبود شرایط راه‌آهن با افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌ها شد.

عضو هیات‌مدیره راه‌آهن افزود: کسی که برچسب بسیجی را دارد باید در منش و رفتار خود فرهنگ بسیجی را نشان دهد و در همه ابعاد، الگو و به دنبال راهکار و حل مسائل و مشکلات باشد.

از سوی دیگر سرهنگ داود عباس‌زاده مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن در این جلسه گفت: همه باید دست به دست هم داده تا نظام را فعال و کارآمد نشان دهیم و نقش بسیج در این زمان بیشتر مشخص می‌شود.

عباس‌زاده با تاکید بر اینکه بسیج پرچم‌دار همه حرکت‌های مثبت در کشور است، یادآور شد: منظور از بسیج، فرهنگ و دیدگاه بسیجی است و اگر این فرهنگ در تمام زمینه‌ها دنبال نشود مرگ بر آمریکا معنا ندارد و شعاری بیش نیست.

مشاور مدیرعامل بابیان اینکه عملکرد بسیج در دفاع مقدس سرآمد بوده اظهار امیدواری کرد: روحیه بسیجی برای پیشبرد امور کشور همچنان به کار گرفته شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • همکار 1 0

    جنگ اقتصادی، دهشتناک است دقیقا مثل جنگ نظامی، گرچه در کنوانسیونهای جنگ نظامی کودکان،زنان،و افراد ازکارافتاده در امان اند اما در جنگ اقتصادی، هیچیک از افراد کشوری که مورد حمله و هجوم اند در امان نیستند،عوامل موفقیت در جنگها بسیارند ،بنده یک مثال از جنگ هشت ساله و شهید سرلشگر خلبان بابایی عرض می کنم:
    ایشان. در انتقال به یکی از پایگاهها ،منزل سازمانی چند خوابه مخصوص فرماندهان ارشد را به یک درجه دار جزئ واگذار می کند و خودشان با خانواده در منزل سازمانی معمولی ایشان زندگی می کنند! مسلما! سربازی که زیر دست چنین فرماندهی می جنگد، مگر ممکن است کم فروشی، کند؟؟؟؟
    توجه می فرمایید؟ مساله ایکه باعث شد هشت سال در جنگ،یک ملت مقاومت کنند همین بود