| کد خبر: 167704 |

◄ برگزاری نمایشگاه ریلی، مصداق حمایت از تولید داخلی است

عضو کمیسیون عمران مجلس به لزوم فعال کردن کری دورهای ریلی اشاره کرد و گفت: : دولت باید برای حل مشکلات مالی تولیدکنندگان کالاهای موردنیاز راه‌آهن از آن‌ها حمایت کند.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس به لزوم فعال کردن کریدورهای ریلی اشاره کرد و گفت: :  دولت باید برای حل مشکلات مالی تولیدکنندگان کالاهای موردنیاز راه‌آهن از آن‌ها حمایت کند.

به گزارش تین‌نیوز، یوناتن بت‌کلیا‌ به تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: حمل‌ونقل ایمن و ارزان کالاهای ایرانی به اقصی نقاط کشور می‌تواند موجب کاهش قیمت تمام‌شده کالاهای ایرانی شود.

او به لزوم افزایش سرعت حمل بار اشاره کرد و گفت: اگر راه‌آهن بتواند سرعت حمل کالا را افزایش دهد، می‌تواند در حمایت از تولید کالای داخلی موثر‌تر عمل کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس به توسعه خوب خطوط ریلی اشاره کرد و گفت: می‌توان از بسیاری از نقاط کشور برای حمل کالا از حمل‌ونقل ریلی استفاده کرد.

بت‌کلیا در ادامه گفت: همچنین بهره‌گیری راه‌آهن از واگن‌ها‌ و ریل‌های تولید داخل را موجب صرفه‌جویی ارزی و تقویت تولیدات در داخل کشور است.

او به توان تولیدکنندگان داخلی ریل و واگن اشاره کرد و گفت: تولید‌کنندگان داخلی باید در تهیه تولیدات خود استانداردها و کیفیت موردنیاز راه‌آهن را در نظر بگیرند، تا خواسته آن‌ها نیز برای حفظ ایمنی تأمین شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مشکلات مالی تولیدکنندگان کالاهای موردنیاز راه‌آهن از یک‌سو و از سوی دیگر تأکید راه‌آهن بر رعایت استانداردها و کیفیت لازم به‌منظور رعایت ایمنی، گفت:  دولت باید برای حل مشکلات مالی تولیدکنندگان کالاهای موردنیاز راه‌آهن از آن‌ها حمایت کند.

بت‌کلیا  به اهمیت فعال کردن کریدورهای ریلی در  افزایش صادرات کالاهای ایرانی و رونق صنعت ترانزیت اشاره کرد و گفت: همسایگان خود را برای حمل آسان‌، ارزان و ایمن کالاهایشان در ایران توجیه کنیم.

به گزارش فارس، او  در ادامه گفت: برگزاری نمایشگاه ریلی توسط راه‌آهن را یکی از مصادیق حمایت از کالای داخلی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس  در ادامه گفت:  با توجه به برنامه تکلیف شده از سوی مقام معظم رهبری در حوزه ریلی، حتماً اقداماتی در چند ماه اخیر به اجرا درآمده است که باید افکار عمومی در جریان آن قرار گیرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.