| کد خبر: 218667 |

◄ ثبت شکایت جمعی از رانندگان از تشکل‌های صنفی، در قوه قضاییه

یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا مدعی شد فسادی سیستماتیک در سال‌های اخیر در تشکل‌های صنفی مرتبط با این بخش نهادینه شده است.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا مدعی شد فسادی سیستماتیک در سال‌های اخیر در تشکل‌های صنفی مرتبط با این بخش نهادینه شده است.

به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی و پس از آن بیان کرد که دادستانی بندرعباس به موضوع مشکلات مربوط به تشکل‌های صنفی بخش حمل کالا در بندرعباس وارد و حتی خبرهایی از بازداشت برخی افراد صنفی در این شهر در فضای مجازی منتشر شد.

شریعتی با تاکید بر این‌که برخی تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل کالا به‌جای پیگیری حقوق اعضا که پایه واساس هر تشکل صنفی است به بیراه کشیده شده‌اند، در شبکه‌های اجتماعی نوشت: عده‌ای برای تحصیل مال و خلاف منافع ملی کشور از این تشکل‌ها استفاده می‌کنند.

این راننده کامیون افزود: ورود دادستانی بندرعباس به موضوع تشکل‌های صنفی این شهر و افشای تخلفات گسترده در این تشکل، موجب دلگرمی رانندگان شده که امیدواریم تمام دادستان‌های استان‌های کشور در این راه گام بردارند و فساد موجود در برخی تشکل‌ها را پیگیری نمایند.

وی همچنین از ارایه شکایتی به دادستانی اصفهان در مورد یکی از تخلفات  تشکل‌های صنفی این استان به شماره9016/7568/3005به تاریخ  98/6/6 خبر داد و گفت: متاسفانه این موضوع از طرف آن دادستانی هنوز پیگیری نشده و به‌ناچار جمعی از رانندگان استان با تنظیم شکایتی به رئیس قوه قضائیه متوسل شده‌اند که به‌ شماره9000/90936/100 و در تاریخ 99/5/20 در دفتر رئیس قوه قضائیه ثبت گردیده است.

این راننده کامیون افزود: از آن دادستانی درخواست ورود به این امر را نموده تا جلوی بی‌عدالتی که از طرف این تشکل‌ها وارد می‌شود گرفته شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • لطیف خاموشی 1 0

    ورود بخش قضایی به تخلفات صنفی ناشی از عدم کارایی سیستم های کنترلی ورسیدگی های به تخلفات صنفی توسط واحد ها وکمیسیون های مواد 11و12دستورالعمل حمل ونقل جاده ای بوده است که درطول دوسال گذشته بارها و بارها از طرف پژوهشگران حوزه حمل ونقل وفعالان صنفی گوشزد کردند تا راه رابرای این امر بازکرده اند .