| کد خبر: 256028 |

راه‌ اندازی نخستین پایگاه خدمات اجتماعی تاکسیرانی کشور

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی نخستین پایگاه خدمات اجتماعی تاکسیرانی کشور در سازمان تاکسیرانی تهران خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی نخستین پایگاه خدمات اجتماعی تاکسیرانی کشور در سازمان تاکسیرانی تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا،  احمد احمدی صدر در این باره گفت: این پایگاه اجتماعی با هدف ارائه خدمات اجتماعی به رانندگان، خانواده تاکسیرانان و شهروندان معرفی شده و در حوزه خدمات مشاوره، مددکاری و خدمات حمایتی فعالیت خواهد داشت.

وی افزود: روزانه به طور متوسط چهار میلیون نفر در شهر تهران از طریق ناوگان تاکسیرانی تردد دارند به همین منظور رانندگان تاکسی با معضلات اجتماعی گوناگون مواجه هستند و پایگاه اجتماعی به شکل تخصصی در این زمینه دایر شده است.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر ۲۸ پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، بهشت زهرا و پایانه‌های اتوبوسرانی مشغول ارائه خدمات به افراد در معرض آسیب یا آسیب دیده هستند و در جهت پیشگیری، ساماندهی و کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، نخستین پایگاه خدمات اجتماعی تاکسیرانی کشور در سازمان تاکسیرانی تهران واقع در میدان انقلاب اسلامی از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر در طبقه دوم سازمان تاکسیرانی آماده ارائه خدمات به تاکسیرانان شهر تهران است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.