| کد خبر: 225623 |

قدردانی از تلاش وزارت راه و سازمان بنادر در نگاه ویژه به بنادر جنوبی کشور

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برای ایجاد یک بندرگاه مناسب در روستای تنبان جزیره قشم، گفت: حل مشکل بیکاری مردم منطقه با بهره‌گیری از ظرفیت دریایی و بندری در دستور کار قرار دارد.

تین نیوز

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برای ایجاد یک بندرگاه مناسب در روستای تنبان جزیره قشم، گفت: حل مشکل بیکاری مردم منطقه با بهره‌گیری از ظرفیت دریایی و بندری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منصور آرامی در بازدید از محل اسکه و موج‌شکن مردمی روستای تنبان جزیره قشم که با حضور محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد با اشاره به توجه وزارت راه وسازمان بنادر در استفاده هرچه بهتر از سواحل، بنادر کوچک و اسکله‌های گردشگری به منظور اشتغال مردم بومی منطقه، اظهار داشت: باید از ظرفیت خدادادی کشور در حوزه دریایی و بندری نهایت بهره را ببریم.

رئیس فراکسیون توسعه اقتصاد دریامحور مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه، رویکرد و توجه سازمان بنادر و دریانوردی به بنادر کوچک چندمنظوره، اسکله‌های گردشگری و موج‌شکن‌های مردمی موجب شده تا شاهد اقدامات مناسبی در استان هرمزگان باشیم و در این راستا از سازمان بنادر صمیمانه تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در روستای تنبان حدود ۱۵۰۰ نفر زندگی می‌کنند، عنوان کرد: بهترین نعمت برای ایجاد شغل دریا است و نگاه ویژه‌ سازمان بنادر و دریانوردی به سواحل جنوبی نظیر بندر خمیر، بندر جاسک، بندرعباس و جزیره قشم شرایط مناسبی را رقم زده است و امیدواریم پس از بازدید چندباره مسئولان سازمان، وضعیت نسبت به قبل بهتر هم شود.

آرامی افزود: در تلاش هستیم تا بندرگاه مناسبی در مجاورت روستای تنبان جزیره قشم داشته باشیم و با انجام این مهم، مشکل اشتغال مردم منطقه را حل کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.