| کد خبر: 164919 |

◄ رفتار توهین‌آمیز مسئولان بندر «موندرا» با کارکنان کشتی ایرانی

چندی پیش یک کشتی تجاری وارد بندر موندرا در هند شد و وقتی در هنگام تخلیه بار کشتی، کارکنان قصد پیاده شدن از کشتی و خرید مایحتاج خود از این بندر را داشتند با ممانعت مسئولان بندر فوق مواجه شدند.

تین نیوز

شنیده شده است مسئولان بندر موندرا در گجرات هند به کارکنان یک کشتی تجاری ایرانی که چندی پیش وارد این بندر شده بود، اجازه پیاده شدن از کشتی را ندادند.

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس خبری که در اختیار خبرنگار این شبکه خبری قرار گرفت چندی پیش یک کشتی تجاری وارد بندر موندرا در هند شد و وقتی در هنگام تخلیه بار کشتی، کارکنان قصد پیاده شدن از کشتی و خرید مایحتاج خود از این بندر را داشتند با ممانعت مسئولان بندر فوق مواجه شدند.

بر اساس این گزارش، مسئولان بندر موندرا در پاسخ به کارکنان کشتی که علت ممانعت آنها را جویا شدند، اعلام کردند که بر اساس یک مصوبه کارکنان کشتی‌های تعدادی از کشورها شامل سومالی، یمن، نیجریه، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان و ایران حق ندارند در بنادر این کشور پیاده شوند. 

این اقدام مسئولان هند در حالی صورت می‌گیرد که نه تنها ناقض قوانین «آیمو» است بلکه ایران مراوادت اقتصادی و تجاری فراوانی نیز با کشور هند دارد.

بر این اساس انتظار کارکنان کشتی‌های تجاری ایرانی این است که مسئولان کشورمان علت این اقدام مسئولان بندری هند را از مقامات هندی جویا شده و دلیل زیر پا گذاشتن قوانین ایمو و رفتار توهین آمیز  هندی‌ها با کارکنان کشتی‌های ایرانی را برای حفظ شان و جایگاه ایرانی‌ها جویا شوند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسام ملک 0 1

    این مطلب در تمام دنیا بنا به نظر مقامات محلی اجرا میشود میتوانید به بنادر ایران و مقررات بسیار سخت برای خرید مایحتاج کارکنان کشتیها مراجعه کنید هر بندر مقررات خودش را دارد