| کد خبر: 156171 |

معاون بازرگانی هاچسن عنوان کرد؛

◄ اولویت راه‌آهن ملی چین، حمل کالا از بنادر نیست

معاون بازرگانی Hutchison Port Yantian ، گفت: اتصال راه‌آهن بین‌المللی به بنادر چین مانند ترمینال کانتینر بین‌المللی یانتین (YICT)، به راه‌آهن ملی بستگی دارد و به نظر می‌رسد که در حال حاضر اولویت آنها حمل کالا نیست.

تین نیوز

معاون بازرگانی Hutchison Port Yantian ، گفت: اتصال راه‌آهن بین‌المللی به بنادر چین مانند ترمینال کانتینر بین‌المللی یانتین (YICT)،  به  راه‌آهن ملی بستگی دارد و به نظر می‌رسد که در حال حاضر اولویت آنها حمل کالا نیست.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از seatrade-maritime ، کارمن لونگ در یک سخنرانی در کنفرانس بنادر و شرکت‌های حمل‌و نقل، تدارکات و دریانوردی آسیا گفت: در حالی که شبکه راه‌آهن ترمینال بندریYICT برای ارتباطات بین‌المللی آماده است، اما سهم آن تنها بخش کوچکی از کل شبکه را تشکیل می‌دهد.

لونگ با اذعان به اینکه محموله‌هایی که توسط راه‌آهن حمل می‌شوند بخش کمی از ظرفیت YICT Leung را شامل می‌شود گفت: ما تنها ترمینال در جنوب چین هستیم که زیرساخت‌های لازم برای استفاده از راه‌آهن را داریم.

او تاکید کرد: در حال حاضر در چین  استفاده از ریل برای حمل‌و نقل محموله واقعا اهمیتی ندارد، به نظرم راه‌اهن بیشتر برای جابجایی مسافر و موارد نظامی مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون بازرگانی Hutchison Port Yantian تصریح کرد: ما آماده جهش هستیم، پس این موضوع ربطی به ترمینال ندارد. بلکه بیش از هر چیز به راه‌اهن ملی چین برمی‌گردد. اگر آنها بتوانند ظرفیت خالی ایجاد کنند ما می‌توانیم رو به جلو حرکت کنیم. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.