| کد خبر: 129635 |

در بندر بوشهر برگزار شد:

برگزاری همایش کارآفرینی استارت آپ گرایند در بندر بوشهر

تین نیوز

با هدف تقویت جامعه کارآفرینان استان بوشهر همایش کارآفرینی «استارت آپ گرایند» در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، با هدف تقویت جامعه کارآفرینان استان بوشهر، همایش کارآفرینی «استارت آپ گرایند» در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همایش یاد شده با هدف تقویت جامعه کارآفرینان موجود در سطح استان بوشهر و همچنین ایجاد ارتباط میان آن‌ها برگزار شد.

 

محمدمهدی بنچاری افزود: بهره‌گیری و انتقال اثربخش تجربیات برخی از صاحبان کسب و کارهای موفق از دیگر محورهای برگزاری این همایش بود.

 

بنچاری ادامه داد: در این راستا، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با همکاری برخی از فعالان حوزه کارآفرینی، اقدام به برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری رویداد کارآفرینی "Startup Grind" بر اساس استانداردها و تحت نظارت نماینده بومی شرکت گوگل (به عنوان مجری بین‌المللی) کرد.

 

وی با اشاره به برگزاری همایش کارآفرینی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همایش کارآفرینی بر اساس نامگذاری سال جدید بنام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب و همچنین رویکرد دولت تدبیر و امید برای رونق فضای کسب و کار برگزار شد.

 

بنچاری افزود: با توجه به واقعیت‌های فضای کسب و کار و انجام برنامه‌ریزی‌های مؤثر به منظور ایجاد رشد و رونق پایدار در این راستا، آموزش‌هایی به حاضران در همایش ارائه شد.

 

در این همایش یک‌روزه تعداد زیادی از فعالان اقتصادی استان بوشهر در حوزه‌های کارآفرینی حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.