| کد خبر: 267378 |

آغاز ثبت‌ نام اولیه انتخاب خودروهای وارداتی جانبازان از فردا

جانبازان مشمول دریافت خودروهای وارداتی می توانند جهت اطلاع از نوع خودروهای وارداتی عرضه شده و انتخاب آن از فردا به سایت Janbazan.saleauto.ir مراجعه و خودرو موردنیاز خود را تعیین کنند.

تین نیوز

جانبازان مشمول دریافت خودروهای وارداتی می توانند جهت اطلاع از نوع خودروهای وارداتی عرضه شده و انتخاب آن از فردا به سایت Janbazan.saleauto.ir مراجعه و خودرو موردنیاز خود را تعیین کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، با اشاره به آغاز ثبت نام اولیه خودرو وارداتی جانبازان اعلام کرد: جانبازان مشمول دریافت خودروهای وارداتی می توانند جهت اطلاع از نوع خودروهای وارداتی عرضه شده و انتخاب آن از فردا به سایت Janbazan.saleauto.ir مراجعه و خودرو موردنیاز خود را تعیین کنند. این مرحله صرفاً جهت پایش درخواست جانبازان برای برنامه ریزی واردات و زمان بندی تحویل خودرو است.

وی افزود: بر اساس ماده ۱۷ آئین نامه اجرایی بند (و) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و تکالیف مترتب به قانون فوق از چهارشنبه به مدت ۹ روز جانبازان می توانند با مراجعه به سایت مذکور نوع خودروی خود را انتخاب کنند.

بر همین اساس و به منظور جلوگیری از ازدحام و بروز ایجاد نواقص فنی احتمالی نمایش خودروها در سه مرحله انجام می پذیرد. در روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه جانبازان ۷۰ درصد ویژه امکان انتخاب خودرو دارند. در روزهای ششم و هفتم بهمن ماه سایر جانبازان ۷۰ درصد خودروهای خود را انتخاب خواهند کرد و در نهایت روزهای هشتم و نهم بهمن ماه نیز جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد می توانند به سایت مراجعه کنند و خودروهای وارداتی خود را مشاهده و انتخاب کند.

همچنین به منظور جلوگیری از هرگونه اجحاف از حقوق جانبازان روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ بهمن مجدداً سامانه برای کلیه جانبازان واجد شرایط باز و چنانچه جانبازی از ثبت نام جامانده یا قصد ویرایش دارد این امکان فراهم است تا اقدام کند.

ضیغمی در این رابطه عنوان کرد: تعیین سقف انتخاب خودرو توسط جانبازان بر اساس فهرست ارائه شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و وزارت صنعت معدن و تجارت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: با توجه به اینکه تمام خودروهای نمایش داده شده دارای کف درخواست بوده و چنانچه حدنصاب خودرو تکمیل نشود به جانباز اطلاع رسانی می شود تا خودرو دیگری را انتخاب کند، لذا انتخاب خودرو هیچ گونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی کند و تعهد شرکت های واردکننده صرفاً زمانی ایجاد می شود که با جانبازان قرارداد منعقد کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.