| کد خبر: 260458 |

◄ کامیون ساز خوش سلیقه پرقدرت ترین کامیون های چینی را قسطی می فروشد؟

یکی از کامیون سازان کشور اخیرا مراسم رونمایی با سلیقه ای برای محصول جدید خود که پرقدرت ترین کامیون چینی بازار کشور شمرده می شود برگزار کرد. سوال اینجاست که این شرکت برای فروش این کامیون چه برنامه ای دارد؟

تین نیوز

یکی از کامیون سازان کشور اخیرا مراسم رونمایی باسلیقه ای برای محصول جدید خود که پرقدرت ترین کامیون چینی بازار کشور شمرده می شود برگزار کرد. سوال اینجاست که این شرکت برای فروش این کامیون چه برنامه ای دارد؟

به گزارش تین نیوز، تابستان 1402 را باید فصل رونق تولید و رونمایی از محصولات جدید در صنعت کامیون سازی کشور دانست. پیش از این چند شرکت شاخص همچون شرکت بهمن دیزل و ویرا دیزل از آغاز تولید انبوه کامیون های خود خبرداده بود.  این روزها هم در حالی که در آستانه ورود به سومین ماه تابستان هستیم، شرکت آرین دیزل از دو محصول جدیدی رونمایی کرده که از آن به عنوان یکی از پرقدرت ترین کامیون های چینی بازار نام برده شده است.

گزارش مهم و پربازدید امروز را بخوانید؛

◄ فروش کامیون 26 تن چینی به صورت نقد و اقساط 60 میلیونی + جزئیات

 

مراسم رونمایی از این محصول نیز بر اساس تصاویر و فیلم های منتشر شده بسیار جالب و تماشایی بوده و نشان دهنده خوش سلیقه بودن این کامیون ساز در برگزاری رویدادهای رونمایی محصولات خود است.

قسطی فروشی در بازار رقابتی کنونی جواب می دهد

پرسش اصلی اینجاست که با توجه به شرایط کنونی بازار و رقابتی که کامیون سازان برای افزایش سهم بازار دارند، آرین دیزل چه برنامه ای برای فروش این کامیون ها دارد؟ به عبارت روشن تر، آیا آرین دیزل برنامه فروش خود را طبق اقتضائات کنونی بازار به صورت انعطاف پذیر و به صورت، نقد، اقساط، و نقد - اقساطی تعریف می کند یا این شرکت قصد دارد کامیون های جدید چینی را فقط به صورت نقد به فروش برساند؟

لازم به ذکر است مدیرعامل بهمن دیزل اخیرا در مراسم آغاز تولید انبوه کامیون های جدید این شرکت اعلام کرده بود بازار کنونی اقتضا می کند کامیون سازان برنامه فروش خود را متنوع سازی کنند و در غیر این صورت شانس چندانی برای فروش بالای یک محصول وجود نخواهد داشت. نمایندگی های فروش کامیون نیز در گفتگو با خبرنگار تین نیوز بر صحت این موضوع مهر تایید می زنند و معتقدند فروش اقساطی در بازار کنونی جواب می دهد. 

آرین دیزل در گزارشی که از مراسم رونمایی این محصولات در سایت خود منتشر کرده نوشته است که کامیون های مذکور طراحی مدرن و کارایی بی ‌نظیری دارند. یکی از محصولات، کامیون شک موتو باری و دیگری کامیون شک موتو کمپرسی است.

کامیون چینی که زیر بار سنگین از شیب 30 درصدی بالا می رود

بر اساس گزارش سایت های تخصصی ارزیابی خودروهای سنگین  تفاوت کلیدی میان دو محصول جدید آرین دیزل در باری و کمپرسی بودن آن ها است و هر دوی این کامیون ها پیشرانه و امکانات یکسانی دارند. یک موتور 10800cc  توربو شارژ با کنترل الکترونیکی و SCR که با کد ISM450E5 شناخته می شود؛ 450 اسب بخار قدرت و 2080 نیوتن متر گشتاور را به محور عقب این کامیون ها منتقل می کند. همچنین قابل ذکر است که هر دوی این کامیون ها توانایی صعود شیب های 30 درصد با حداکثر ظرفیت بار را دارند. در ضمن این محصولات به سیستم های امنیتی مختلفی نظیر ترمز کمکی، سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم AEBS یا ترمز اضطراری خودکار، ریتاردر Fast FHB400 و سیستم ترمز موتور کامینز مجهز اند.

ویژگی های فنی کامیون باری شک ‌موتور X5000L

کامیون باری دو محور شک موتو X5000L که با نام SHACMOTO X5000 6x4 High Roof Rigid AMT نیز شناخته می شود؛ اولین کامیون دو محور آرین دیزل محسوب می شود. وزن این خودرو در حالت عادی 9800 کیلوگرم بوده و ظرفیت حمل 26000 کیلوگرم بار را نیز دارد. گیربکس در نظر گرفته شده برای این کامیون نیز یک گیربکس AMT با 16 دنده جلو و 2 دنده عقب است.

ویژگی های فنی شک ‌موتور X5000D کمپرسی

کامیون کمپرسی دو محور شک موتور X5000D که با نام SHACMOTO X5000 6x4 Flat Roof Rigid MT نیز شناخته می شود؛ ظرفیت حمل 26 تن بار را دارد. برخلاف مدل باری، گیربکس در نظر گرفته شده برای نسخه کمپرسی از نوع دنده دستی با 12 دنده جلو و 2 دنده عقب است.

اکنون باید منتظر ماند و دید آرین دیزل فروش قسطی محصولات جدید خود را برنامه ریزی و اجرا می کند یا خیر؟

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مجید 15 3

    فقط میتونم 😀😀😀😀😀ب حال روز فروشندگان و دلالان کامیون بنده 4 ت پول بانک گذاشتم ماهی 85 میگیرم مغز خ خوردم کامیون بخرم با اوضاع بار

    • ناشناس 4 4

      به امید خدا سال بعد باهاش یه الوند 90میتونی بخری عزیز

    • ناشناس 1 5

      سلام پول که گذاشتی بانک یک سال دیگه بایدباهاش یه پرایدبخری

  • ناشناس 14 4

    تورا خدا دست بکشید از این ماشینهای بدرد نخوز چینی دلتون به چی خوش کردی که هر روز باید جلو تعمیرگاها باشید ماشین چینی بهترینش هم بدرد نمیخور

    • ناشناس 1 5

      خلیم خوبه بهترینه

  • رضا 2 2

    چرا شرایط و قیمت رو نگذاشتید

  • ناشناس 6 2

    سلام من ماشین دار هستم ۲۰ دیگه هم با ماک کار کنم به این ماشین چینی پول نمیدم

  • ناشناس 5 1

    ماشین چینی نخرید بیچاره میشین

    • علیرضا جمشیدیان 0 0

      من یکسال وسه ماهه بد بخت شدم یکدفه موتور تعمیر کردم سه بار گریبکس گزاشتم پایین الکی میگند زد افه اشقال چینی بد بختم کرد بنز را فروهتم بدبخت شدم هرکی خرید زندگیش به باد میره

  • سید علی 3 2

    ماشین ویا هر وسیله چینی مفتش بازم گرونه درود بر خاتمی ک در زمان ایشون خیلب ها ماشین دار شدن انهم ماشین استاندارد لعنت بر احمدی نژاد ک بازار ایران پر گرد از ماشین بدرد نخور چینی مرگ بر سود جویان ک فقط به فگر جیب خودشان هستند

  • شهرام 1 3

    اگر با اقساط بلند مدت و پول پیش کمتر واگذار کنند فروش خوبی در انتظار آنان است در غیر اینصورت خط تولیدشان متوقف خواهد شد

  • ناشناس 0 0

    سلام بدون پیش پرداخت خوبه رانندها از خدا بخان اول خدم

  • شهرام 0 0

    احتمال رقابت در فروش اقساطی بین تولید کنندگان بسیار زیاد است واحتمال ورشکستگی تولید کننده هم وجود دارد چون با این قیمت‌ها حداقل سالها بدون مشتری میباشد شما در اکثر نمایشگاه ها دپو زیادی را میبینید