| کد خبر: 259028 |

◄ کامیون ساز شدن خودروسازی مشهور ایران جدی شد

با اعلام رسمی افزایش سرمایه شرکت مشهور خودروسازی کشور و حرکت این شرکت در راستای طرح های توسعه ای، کامیون ساز شدن این شرکت وارد فاز جدی شد.

تین نیوز

با اعلام رسمی افزایش سرمایه شرکت مشهور خودروسازی کشور و حرکت این شرکت در راستای طرح های توسعه ای، کامیون ساز شدن این شرکت وارد فاز جدی شد.

به گزارش تین نیوز، چندی پیش شرکت خودروسازی مشهور زامیاد که به تولید وانت نیسان آن هم از نوع آبی آن شهرت دارد اعلام کرد قرار است با مشارکت یک مجموعه تولید کننده خودروهای سنگین و نیمه سنگین، اتوبوس شهری تولید کند.

اکنون با توجه به اطلاعیه ای که زامیاد در سامانه کدال منتشر کرده به نظر می رسد این شرکت اقدامات خود را برای طرح های توسعه ای از جمله تولید کامیون و کامیونت و اتوبوس به صورت جدی تری در قالب طرحی تحت عنوان زامیاد 2 ادامه می دهد.

در اطلاعیه زامیاد آمده است: این شرکت با عنایت به ماده 3 دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به پیوست گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ 25,673,089,850,000 ریال به مبلغ 51,346,179,700,000 ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اجرای طرح های توسعه ای ( زامیاد 2) که در تاریخ 1402/04/27 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می شود.

بر این اساس به نظر می رسد زامیاد در حال تامین سرمایه لازم برای اجرای طرح های تولیدی جدید است.

پیش از این نیز به تازه گی شرکت زامیاد در نمایشگاه بین المللی خودرو که در شیراز برگزار شد از جدیدترین محصول خود ، اتوبوس شهری 12 متری با ظرفیت نشسته 32 نفر و ایستاده 48 نفر رونمایی کرد.

شایان ذکر است؛ اواخر بهار امسال نیز رسانه ها گزارش کردند که شرکت زامیاد برنامه دارد تا به حوزه مونتاژ و عرضه کامیون‌های سبک و نیمه سنگین بازگردد.

بر اساس این گزارش ها این شرکت تصمیم گرفته که کامیون‌های دانگ فنگ را با نام و نشان اختصاصی خود، وارد بازار ایران کند. اینطور که گفته می‌شود، سری جدید کامیون های زامیاد، باراد نام دارد.

شنیده ها حاکیست تولید آزمایشی برخی از کامیون های زامیاد باراد برای تابستان امسال پیش بینی شده و تولید انبوه آن‌ها در پاییز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.