| کد خبر: 255753 |

نوبت بندی خودروهای ویرایشی اعلام شد

پس از آنکه متقاضیان با نوبت تحویل خودرو در سال ۱۴۰۳ برای تغییر نوع خودروی انتخابی اقدام کردند که بتوانند خودرو در سال جاری، تحویل بگیرند؛ اکنون نوبت بندی های جدید اعلام شده.

تین نیوز

پس از آنکه متقاضیان با نوبت تحویل خودرو در سال ۱۴۰۳ برای تغییر نوع خودروی انتخابی اقدام کردند که بتوانند خودرو در سال جاری، تحویل بگیرند و شش روز برای این امر (تا ۱۰ اردیبهشت ماه) فرصت داشتند؛ اکنون نوبت بندی های جدید اعلام شده و مشتریان می تواتند از نوبت جدید خود از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ها مطلع شوند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پس از مشخص شدن نوبت تحویل خودروهای افراد ثبت نام کننده در نخستین طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی، نوبت تخصیص و تحویل قریب به ۵۰ محصول مختلف عرضه شده در خصوص پنج محصول پرتقاضا به سال ۱۴۰۳ موکول شده بود؛ این در حالی بود که ظرفیت برخی از محصولات در سال ۱۴۰۲ خالی ماند و در خصوص برخی خودروسازان دیگر، حتی ظرفیت فصل بهار ۱۴۰۲ برای برخی از محصولات تکمیل نشده بود.

براین اساس وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفت برای متقاضیانی که اولویت تحویل خودروی آن ها سال ۱۴۰۳ است، مهلتی در نظر بگیرد تا این متقاضیان نسبت به ویرایش درخواست خودرویی خود اقدام کنند و پنج اولویت از خودروهای کم تقاضاتر که نوبت تحویل در سال ۱۴۰۲ خواهند داشت را انتخاب کنند؛ بنابراین مشتریان با نوبت دریافت سال آینده از پنجم اردیبهشت تا ۱۰ اردیبهشت فرصت داشتند برای تغییر نوع خودروی انتخابی خود اقدام کنند.

پس از پایان این مهلت ویرایش در روز یکشنبه هفته گذشته (۱۰ اردیبهشت)، سایت سامانه بسته  بود تا بر اساس اولویت تعیین شده توسط مشتریان، پالایش صورت گیرد و ترتیب دریافت خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص شود.

نتیجه این موضوع امروز (دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) مشخص شده و بر این اساس افرادی که نوع خودروی خود را در زمان ویرایش تغییر دادند، اکنون می توانند از طریق سایت سامانه، از نوبت جدید خود برای دریافت خودروی انتخابی مطلع شوند.

یادآوری می شود که چنانچه متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکرده باشد، همان انتخاب اولویت سال ۱۴۰۳ برای او ملاک خواهد بود و بر اساس آن خودروی خود را در سال آینده دریافت خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.