| کد خبر: 251574 |

قیمت روز خودرو دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱

با توجه به نوسانات اخیر بازار خودرو کشور، از آخرین تغییرات قیمت خودرو صفر در روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ مطلع شوید.

تین نیوز

با توجه به نوسانات اخیر بازار خودرو کشور، از آخرین تغییرات قیمت خودرو صفر در روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ مطلع شوید.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، بر اساس آخرین معاملات حقیقی روز بازار و لیست قیمت روز خودرو در سایت همراه مکانیک ، خودروهای داخلی و چینی که پس از نوسانات زیاد، در روزهای اخیر با ثبات نسبی همراه شده بودند، امروز مجددا با افزایش چند میلیونی همراه بودند.

در بازار خودروهای چینی قیمت جک S۵ یکی از مجبوب ترین خودروهای شاسی بلند چینی به ۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است. چری آریزو ۵ IE حوالی ۱ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود و قیمت ام وی ام X۲۲ نیز به ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت جدید هایما S۷ توربو پلاس که یکی دیگر از خودروهای پرطرفدار چینی است حوالی ۱ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان اعلام شده است.

از محسوس ترین نوسانات قیمتی خودرو های داخلی هم می توان به قیمت دنا پلاس اشاره کرد که در روزهای اخیر روند ثابتی را طی کرده بود اما امروز دنا پلاس توربو اتومات به قیمت ۷۲۰ میلیون تومان رسید. همچنین پژو ۲۰۶ که در روزهای گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرد، امروز تیپ ۲ آن با قیمت ۴۷۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور شامل افزایش قیمت شد و تیپ ۳ سقف شیشه ای نیز امروز در محدوده ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. در ادامه، قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای داخلی و چینی را مشاهده می کنید.

قیمت خودرو ایران خودرو- 1401-11-3

قیمت خودرو سایپا- 1401-11-3.

قیمت خودرو چینی- 1401-11-3

عرضه خودروهای دنا، پژو و شاهین در بورس مجاز نیست!

تحلیل و بررسی بازار خودرو این روزها حاکی از افزایش نسبی قیمت خودروهای داخلی بوده و در روزهای اخیر به گفته ی فعالان صنعت خودرو ثبت نام ایران خودرو شامل رکوردی ۱۰ میلیونی شد. همچنین به گفته شورای رقابت خطاب به سازمان بورس؛عرضه خودروهای دنا، پژو و شاهین در بورس مجاز نیست که البته در ادامه وزیر اقتصاد افزود: مرجع تصمیم گیرنده در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا، شورای عالی بورس است.

بابک صدرایی کارشناس صنعت خودرو، نیز امروز گفت: بازار خودرو مجددا تحت تاثیر رشد نرخ دلار در کشور ملتهب شده است و به نظر می رسد در هفته های آینده نمی توان انتظار کاهش قیمت ها را داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.