| کد خبر: 249410 |

مزایده ۳۸ خودروی وارداتی و ماشین آلات راهسازی برگزار می‌شود

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده الکترونیکی سراسری شماره ۲۶۳ سازمان به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان برگزار خواهد شد.

تین نیوز

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده الکترونیکی سراسری شماره ۲۶۳ سازمان به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان برگزار خواهد شد.

به گزارش تین نیوز ، سعید غلامی باغی با بیان اینکه این مزایده، هشتمین مزایده الکترونیک سازمان اموال تملیکی در سال جاری است، اظهار کرد: ۳۰ استان کشور در این مزایده مشارکت دارند. کالاهای ارائه شده در بیش از ۱۴۰۰ دسته بندی کالایی شامل سوخت، لوازم و ابزارآلات صنعتی، ماشین آلات راه‌ سازی ، لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال از قبیل رایانه و تلفن همراه به ارزش افزون بر ۹۰۰ میلیارد تومان عرضه خواهد شد.

وی افزود: ۳۸ دستگاه خودروی سواری وارداتی باقیمانده از دو مزایده فوق العاده قبلی سازمان هم در این مزایده از دو استان بوشهر و خوزستان عرضه و در معرض دید و خرید متقاضیان قرار می گیرند.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند از روز نهم تا شانزدهم آذرماه با مراجعه به تارنمای رسمی سازمان به نشانی TAMLIKI.IR جزئیات کالاها را مشاهده کنند و به انبارهای سازمان در استان های مربوطه مراجعه و از کالاها بازدید کنند.

غلامی گفت: جلسه رمزگشایی مزایده الکترونیک شماره ۲۶۳ در روز بیست ویکم آذرماه سال جاری با حضور اعضای شورای فروش سازمان اموال تملیکی برگزار خواهد شد و برندگان در تارنمای سازمان اعلام خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.