| کد خبر: 234591 |

هشدار جدی به مصرف کنندگان و خریداران روغن موتور!

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان اعلام کرد: شهروندان در هنگام خرید و یا تعویض روغن موتور، خودروی خود حتما فاکتور معتبر دریافت کنند.

تین نیوز

عبدالرضا پیروی منش ظهر امروز (۱۱ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: شهروندان در هنگام خرید و یا تعویض روغن موتور خودروی خود، فاکتور معتبر فروشگاه با مشخصات کامل روغن خریداری شده دریافت کنند.

به گزارش تین نیوز، وی تاکید کرد: با توجه به حضور بازرسان سازمان در سطح بازار و آشنایی کامل با انواع برندهای داخلی و خارجی، چنانچه روغن‌موتور تقلبی وجود داشته باشد به راحتی قابل شناسایی است و بر این اساس متقلبان، روغن‌های تقلبی و زیرپله‌ای را در جاده‌های برون‌شهری، خارج از شبکه و دور از دسترس بازرسان، توزیع می‌کنند که نیاز است شهروندان دقت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

پیروی منش ادامه‌داد: افراد عادی در چنین مواردی قادر به شناسایی روغن‌های اصلی نیستند، اما مراکز تعویض روغن و کارشناسان می‌توانند جنس تقلبی را از غیر تقلبی و اصلی تشخیص دهند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، خرید و فروش روغن‌موتور خودروها نیز گاها مجازی شده و بر این اساس، احتمال اینکه برخی افراد فریب خورده و در فضای مجازی روغن‌موتور تقلبی دریافت کرده باشند، بیشتر شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: افراد و صاحبان خودرو برای تعویض روغن به مراکز مجاز و دارای پروانه کسب معتبر مراجعه کرده و در پایان کار از آنان فاکتور با مشخصات کامل کالای خریداری شده، دریافت کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند به سامانه ۱۲۴ تماس حاصل نموده و شکایات خود را ثبت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.